خرید آینه و میز کنسول عروس

یکی از رسوم ایرانیان برای ازدواج، خرید جهیزیه یا خرید وسایل عروسی است که مورد استقبال قرار گرفته و خانواده ها با اشتیاق اقدام به خرید می کنند. سرویس چوب هم از اصلی ترین وسایل منزل عروس است. در بین وسایل چوبی هنگام خرید آینه و میز کنسول عروس خانم ها دچار شک و تردید هستند. آینه کنسول یکی از وسایل تزئینی درخانه میباشد که کاربردهای آن باعث شده تا خیلی از عروس خانوم ها به دنبال خرید اینه و کنسول باشند. در ادامه یک راهنمای جامع خرید آینه و کنسول برای شما جمع آوری کرده ایم تا بدانید چه نکاتی را در نظر بگیرید. با کاخ عروس همراه باشید.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

چیدمان خانه عروس 

یکی از مهم ترین چالش و دغدغه های شیرین همه تازه عروس ها، چیدمان دکوراسیون خانه عروس است. همیشه اولین ها جذابیت و زیبایی خود را دارند و طبیعتا زوجی که می‌خواهند برای اولین بار خانه رویایی خودشان را چیدمان کنند، حساسیت و وسواس زیادی را به خرج می دهند. چیدمان خانه عروس کار سختی نیست به شرط اینکه با اصول طراحی دکوراسیون خانه عروس آشنا باشید و تمامی ظریف کاری ها را رعایت کنید. همین خلاقیت های کوچک است که زیبایی جهیزیه شما را با دیگران متمایز می‌کند. اگر دوست دارید چیدمانی متفاوت از دیگران داشته باشید، با ما در این مقاله همراه باشید.

آینه و میز کنسول در کدام قسمت خانه باشد؟

در دکوراسیون داخلی منزل عروس، هر وسیله ای جایگاهی دارد و اگر در جای مناسب در منزل گذاشته شود به زیبایی منزل افزوده میشود. جایی که آینه و میز کنسول خود را باید بگذارید معمولا روبروی درب ورودی یا در راهرو است. سعی کنید اطراف آینه کنسول را زیاد شلوغ نکنید و از گذاشتن عناصر اضافی اجتناب کنید و با قرار دادن یک قاب عکس از دوران شیرین عقد چشم همه را به آن مجذوب کنید.

جایگاه آیه و میز کنسول عروس
جایگاه آیه و میز کنسول عروس

کاربرد آینه و میز کنسول را تعیین کنید!

عروس خانم ها معمولا بجای خرید گنجه و بوفه از آینه و کنسول استقبال میکنند چون علاوه بر زیبایی، کاربرد هم دارد و یکی از جدیدترین وسایلی است که به زیبایی خانه ی آن ها کمک می کند. از آنجایی که عروس و داماد اول زندگی بیشتر لوازم تزئینی و دکوری تهیه میکنند، آینه و میز کنسول را انتخاب میکنند زیرا درون کنسول میتوانند اشیاء قیمتی یا چینی و بلورجات را بگذارند و روی میز کنسول میتوانند اجسام تزئینی مثل شمعدان، مجسمه یا قاب عکس قرار دهند.

مطلب پیشنهادی: اکسسوری روی میز کنسول چه چیزهایی هستند؟

چگونه رنگ آینه و میز کنسول را انتخاب کنیم؟

معمولا هنگام خرید جهیزیه عروس و خرید آینه و میز کنسول عروس آن را با ویترین و میز تلویزیون و مبلمان و میز غذاخوری ست انتخاب میکنند. اگر از یک فروشگاه تمام این لوازم را خریداری کنید می توانید علاوه بر رنگ، همه آنها را یک مدل و ست تهیه کنید. یکی از رنگ هایی که هیچ وقت از مد نمی افتد و برای خانه ی عروس مناسب است رنگ سفید است.

سبک دکوراسیون خانه ی عروس 

یکی از عوامل مهمی که باعث جذابیت و زیبایی دکوراسیون خانه ی عروس می شود،سبک دکوراسیون آن می باشد. انواع سبک های دکوراسیون متفاوتی هستند که می توانید بنا بر سلیقه تان دکوراسیونتان را چیدمان کنید. توجه داشته باشید هنگام خرید آینه و میز کنسول عروس، سبک آن با بقیه ی  وسایل خانه ی عروس یکی باشد. یعنی اگر میز تلویزیون مدرن خریده اید آینه کنسولتان مدرن باشد.

سبک سلطنتی

در سبک سلطنتی آینه کنسول ، از فلزات گران بها مثل فلز برنج و فلز نقره و برنز استفاده می شود .در این سبک اینه و کنسول  به روش ریخته گری مومی طراحی شده است در کل این سبک یکی از پر زرق و برق ترین ها می باشد و برای کسانی که به تجملات علاقه دارند مناسب است.سبک سلطنتی اینه و کنسول ، مجلل تر و بزرگ تر از سایر سبک هاست.

آینه کنسول سلطنتی برنجی مدل کیان - کد 25
آینه و میز کنسول به سبک سلطنتی

سبک مدرن

این سبک آینه و میز کنسول های ظاهری بسیار ساده و شیک دارند و یکی از پرطرفداترین ها در بین عروس ها می باشد. بیشتر طرح های این سبک به رنگ سفید است و نسبت به سایر آینه کنسول ها قیمت مناسب تری دارد. سبک مدرن جز خاص ترین و به صرفه ترین دکوراسیون هاست.

در کلیپ زیر می توانید آینه و میز کنسول جدید چوبی مدل دکومبله را مشاهده و در صورت تمایل سفارش بدهیدو تیم کاخ عروس توانایی پیاده سازی انواع طرح های سفارشی شده را دارد.

سبک کلاسیک

دکوراسیون داخلی کلاسیک در میان انواع سبک های دکوراسیون داخلی نمایانگر شکوه، تجلل و اشراف گرایی است. معمولا افرادی به سبک کلاسیک علاقه مند هستند که به ثبات، کلیشه، سنت و گذشته پایبند بوده و به حفظ کانون خانواده اهمیت زیادی می دهند. از مهم ترین ویژگی دکوراسیون کلاسیک می‌توان به وجود تقارن، نظم و هماهنگی در معماری و لوازم منزل اشاره کرد. در نتیجه سعی کنید برای خانه ی عروس آینه کنسولی بخرید که این ویژگی ها را داشته باشد.

آینه و میز کنسول قهوه ای کلاسیک
میز کنسول قدیمی و کلاسیک

نکات مهم هنگام خرید آینه و میز کنسول عروس

  1. جایی که میخواهید آینه و میز کنسول را بگذارید از قبل انتخاب کنید تا متناسب با آن آینه کنسولتان را بخرید.
  2. ببینید چقدر از بودجه خود را میخواهید برای خرید اینه کنسول کنار بگذارید ،به این ترتیب شما طبق بودجه مدنظر خود اینه کنسول دلخواه خود را خریداری می کنید.
  3. اگر میخواهید اینه کنسول با سایر عناصر پذیرایی ست نباشد ، مدل و رنگی انتخاب کنید که متفاوت با دیگر عناصر باشد اینگونه اینه کنسول در مقابل دید قرار دارد و توجه افراد به آن جلب می شود.
  4. اگر پذیرایی منزل شما کوچک است باید رنگی برای آینه کنسول انتخاب کنید که روشن باشد تا فضای منزل را بزرگتر جلوه دهد.
  5. اگر اینه کنسول را در راهرو قرار دهید معمولا روی آن کلید و لوازم این چنینی میگذارید ، بهترین مکان برای قرار دادن اینه و کنسول ، در اتاق پذیرایی است که هم اینه کنسول دیده میشود و هم اجسام تزئینی میتوانید روی میز کنسول قرار دهید.
  6. آینه و کنسول چوبی از مدل هایی است که شما میتوانید یک عمر در خانه خود آن را نگه دارید و به راحتی با مبلمان یا دیگر عناصر داخل دکوراسیون منزل ست کنید.
  7. دقت داشته باشید که ابعاد اینه کنسول سلطنتی معمولا از سایر مدل های اینه کنسول بیشتر است و فضای بیشتری را اشغال میکند.

  8. آینه کنسول عروس یک وسیله تزئینی برای منزل محسوب می شود. می توانید با قرار دادن یک آباژور رومیزی کوچک یا مجسمه و شمعدان به زیبایی آن اضافه کنید و فضا را چشم نوازتر کنید.

  9. اگر نوع اینه کنسول دیواری باشد ، حتما توجه کنید که رنگ دیوار مناسب با اینه کنسول باشد و تمیز باشد تا وقتی که اینه کنسول را روی دیوار نصب میکنید بک گراند خوبی داشته باشد.

  10. ترجیحا روی میز کنسول را زیاد پر نکنید، سادگی عین زیبایی ست و هر چقدر اشیاء روی میز کنسول کمتر باشد زیباتر میشود.

مطالب مرتبط 

قیمت انواع آینه و میز کنسول | خرید حضوری و آنلاین

درباره آینه کنسول ام دی اف (mdf) چه میدانید؟

مهم ترین سوالات در ارتباط با آینه و میز کنسول عروس داماد

آینه و میز کنسول در کدام قسمت خانه باشد؟

جایی که آینه و میز کنسول خود را باید بگذارید معمولا روبروی درب ورودی یا در راهرو است. سعی کنید اطراف آینه کنسول را زیاد شلوغ نکنید و از گذاشتن عناصر اضافی اجتناب کنید و با قرار دادن یک قاب عکس از دوران شیرین عقد چشم همه را به آن مجذوب کنید.

چگونه رنگ آینه و میز کنسول را انتخاب کنیم؟

معمولا هنگام خرید جهیزیه عروس و خرید آینه و میز کنسول عروس آن را با ویترین و میز تلویزیون و مبلمان و میز غذاخوری ست انتخاب میکنند. اگر از یک فروشگاه تمام این لوازم را خریداری کنید می توانید علاوه بر رنگ، همه آنها را یک مدل و ست تهیه کنید. یکی از رنگ هایی که هیچ وقت از مد نمی افتد و برای خانه ی عروس مناسب است رنگ سفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!