سرویس چوب برای دکوراسیون رنگ طوسی

امروزه با رواج یافتن دکوراسیون مدرن در اغلب منازل، میزان استفاده از رنگ طوسی نیز افزایش چشم‌گیری داشته است. دکوراسیون رنگ طوسی یکی از ترندهایی است که این روزها طرفداران زیادی دارد. همانطور که می دانید اصلی ترین لوازمی که در دکوراسیون داخلی منزل تاثیر گذار است و باید به آن اهمیت دهید سرویس چوب اعم از آینه و میز کنسول و ویترین و میز تلویزیون و جلو مبلی و… می باشد. اگر می خواهید اطلاعت کاملی درباره ی دکوراسیون منزلتان با رنگ طوسی کسب کنید و اصول خرید سرویس چوب بر اساس رنگ طوسی را بدانید حتما تا پایان این محتوا با کاخ عروس همراه باشید.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

رنگ طوسی از نظر رنگ‌شناسی

رنگ طوسی ترکیبی از رنگ‌های مشکی و سفید است. این رنگ، جزء رنگ‌های خنثی و سرد محسوب می‌شود. طراحان دکوراسیون، دو دلیل برای به کارگیری این رنگ در دکوراسیون دارند؛ اول به دلیل دوری از ایجاد زرق و برق در چیدمان و دوم به دلیل انتخاب این رنگ به عنوان پس زمینه است.

رنگ طوسی از نظر روانشناسی

رنگ طوسی نمایانگر بزرگواری و وقار یک شخص است. این رنگ در طیف رنگ مشکی و سفید قرار دارد، و از آنجا که رنگ طوسی در میانه این طیف قرار می‌گیرد برخی معتقدند طوسی، رنگ توافق و صلح است. رنگ طوسی، تداعی کننده حس آرامش و در عین حال تعقل و منطق می‌باشد.

 خانه و دکوراسیون با رنگ طوسی

رنگ طوسی با وجود سادگی ای که دارد یکی از بهترین رنگ ها برای ترکیب با دیگر رنگ ها بوده و زیبندگی و هارمونی بالایی در دکوراسیون داخلی منزلتان ایجاد می کند و باعث دوچندان شدن زیبایی و جلوه بیشتر باقی اجسام می شود. سیاه ترین رنگ در طبیعت مربوط به پارچه مخمل است، سفیدترین رنگ را ماده ای بنام سولفات باریت دارد. بین این دو ماده سیاه و سفید، دنیای بی شماری از رنگ های طوسی ، خاکستری، دودی و….وجود دارد. تشخیص اینکه رنگ مورد مشاهده، چه نوع طوسی است و در چه درجه ای قرار دارد، به میزان ورزیدگی و تمرین چشم مشاهده گر بستگی دارد. رنگ های طوسی می توانند مناظر اطراف و محیط زندگی ما را فعال کنند و حساسیت فوق العاده ای نسبت به اختلافات رنگ مایه ها به وجود می آورند. به طوری که با وجود رنگ های طوسی اختلاف بین رنگها را واضح تر نشان می دهند و این یکی از مهمترین دلایل استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی می باشد.

دکوراسیون سرویس چوب به رنگ طوسی

امروزه دکوراسیون داخلی مدرن مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته است و با رواج این مدل دکوراسیون استفاده از رنگ طوسی به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرده و این رنگ زیبا در انواع طیف های مختلف نظیر طوسی گرم و طوسی سرد و طوسی خنثی موجود است در ادامه می خواهیم وسایلی چوبی طوسی که در دکوراسیون سالن پذیرایی شما تاثیر می گذارد را بررسی کنیم.

آینه و میز کنسول با دکوراسیون طوسی

اگر می خواهید دکوراسیون رنگ طوسی خیلی خاصی داشته باشید و به دنبال دکوراسیونی خاص و توجه برانگیز برای منزل خود هستید خرید آینه کنسول طوسی برای منزلتان را فراموش نکنید. میز کنسول عنصری دکوراتیو و تزیینی به شکل نیمه میز است که به دیوار چسبیده می‌شود. میز کنسول رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی دارد و در سبک‌های مختلفی مثل کلاسیک ، مدرن ، سنتی و … ساخته می‌شود.آینه کنسول های اسپرت کاخ عروس یک سبک کاملا امروزی و مدرن می باشد که در رنگ های طوسی و نقره ای و دودی موجود می باشد.

دکوراسیون منزل با میز تلویزیون طوسی

یکی از کاربردی ترین و مهم ترین لوازم و وسایلی که در چیدمان داخلی منزل نقش بسزایی دارد دکوراسیون رنگ طوسی برای میز تلوزیون میباشد. اگر سبک طراحی و تنالیته رنگی که در فضای داخلی منزل دنبال می‌کنید رنگ طوسی است به شما توصیه می‌کنیم از میزی استفاده کنید که به‌صورت سفارشی برای شما طراحی و تم رنگی آن به‌صورت ویژه و خاص در نظر گرفته شود. میز تلویزیون طوسی با رنگی منحصر به فرد تفاوت چشمگیری در چیدمان خانه ایجاد می کند و اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که همیشه به دنبال داشتن خاص ترین ها و متفاوت ترین ها هستند، پیشنهاد می شود داشتن این رنگ میز را امتحان کنید.

میز تلوزیون طوسی رنگ
میز تلوزیون طوسی رنگ

دکوراسیون منزل با ویترین طوسی

ویترین را برای به نمایش گذاشتن ظروف دکوری و لوکس مورد استفاده قرار می دهند. به طور ساده تر می توانیم بگویم ویترین کمدی زیبایی است که برای جلوه دادن به دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ، اندازه و شکل این کمد دکوری بسته به سلیقه و مساحت منزل شما می تواند متفاوت انتخاب شود. پس بهتر است ویترینی را خریداری نمایید که با دکوراسیون داخلی و سرویس چوب شما ست شود اگر از رنگ طوسی در دکوراسیون منزلتان استفاده کرده اید ویترین به رنگ نقره ایا یا طوسی می تواند جلوه سالن نشیمن شما را دوچندان کند.

دکوراسیون رنگ طوسی با میز جلو مبلی 

میز جلو مبلی در کنار مبلمان منزل قرار گرفته و می توان گفت جزئی جدایی ناپذیر و مهم در دکوراسیون خانه است. علاوه بر اینکه میز جلو مبلی از نظر ظاهری می تواند تکمیل کننده فضا باشد، عملکرد و کاربرد مثبت آن در خانه را هم نباید نادیده گرفت بنابراین هنگام خرید میز جلو مبلی به این نکته توجه کنید که آن را ست با آینه کنسول و میز تلویزیون بخرید و اگر دکوراسیون شما به رنگ طوسی می باشد خرید جلو مبلی رنگ طوسی می تواند دکوراسیون منزلتان را جذاب تر کند.

دکوراسیون رنگ طوسی
دکوراسیون رنگ طوسی - جلو مبلی

همچنین برای داشتن یم دکوراسیون به سبک امروزی و بسیار شیک نیز میتوانید لز الگوهای به کار برده شده در کلیپ زیر بهره ببرید:

چرا دکوراسیون رنگ طوسی را برای منزل خودمان انتخاب کنیم؟

رنگ طوسی رفته رفته جایگاهی که رنگ بژ در بین رنگ های خنثی داشت را به دست آورده است. اما چرا استفاده از رنگ طوسی به این درجه از محبوبیت رسیده است؟ و چه دلایلی باعث می شود که ما دکوراسیون با رنگ طوسی را انتخاب کنیم؟ از جمله دلایل آن می توان به این موارد اشاره کرد:

  • به ارتقای دیزاین فضا کمک می کند.
  • رنگ طوسی جلوه ای دراماتیک دارد.
  • باعث ایجاد حس و حالی رمانتیک می شود.
  • جلوه ای مدرن و لاکچری به دکوراسیون منزل می بخشد.
  • انعطاف پذیری و سازگاری بالای آن با انواع زیادی از رنگ ها را دارد.
  • رنگی مشترک و جذاب برای هر دو اتاق خواب دخترانه و پسرانه می باشد.
  • براساس فنگ شویی یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق و سالن پذیرایی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

توجه!

به علت نوسانات قیمت در بازار، تمامی قیمت ها نامعتبر می باشد!
لطفا قبل از ثبت سفارش قیمت محصول را استعلام بگیرید.