چگونه دکوراسیون ساده خانه و شیک داشته باشیم؟

دکوراسیون خانه ساده برخلاف خیلی از تصورات رایج در میان بانوان، زیبا و چشم نواز است اما به شرط اینکه ترفندها و اصول دکوراسیون داخلی ساده را یاد داشته باشیم. با توجه به شرایط اقتصادی امروزه که هزینه های زندگی سرسام آور است، شاید تغییر دکوراسیون و وسایل منزل برای خیلی از افراد کار آسانی نباشد. به همین دلیل ما در وبلاگ کاخ عروس قصد داریم در این مطلب به طور خلاصه و مفید در مورد دکوراسیون منزل ساده صحبت کنیم. پس با ما تا انتها همراه باشید.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

طراحی و اجرای دکوراسیون ساده در بخش های مختلف خانه

همه ما معتقدیم که اگر دکوراسیون منزل ساده و به طور هوشمندانه چیدمان شود، خیلی بهتر از دکوراسیون های شلوغ است. اغلب اوقات، ما در طراحی منزل به دنبال احساس راحتی و آرامش هستیم به طوری که دوست داریم در خانه ای زندگی کنیم که روزهای پر از صمیمیت و شادی را در کنار عزیزانمان سپری کنیم. پس به همین دلیل بهتراست به سراغ چیدمانی برویم که از لحاظ اقتصادی به صرفه تر باشد. در ابتدا بهتر است تغییر را با جابه جایی هدفمندانه وسایل شروع کنیم و سپس به کمک اکسسوری های شیک و ساده، خانه را زیباتر کنیم.

دکوراسیون سالن پذیرایی ساده

از مهم ترین وسایلی که در دکوراسیون سالن پذیرایی ساده خودنمایی و جلوه می‌کند، فرش و مبلمان است. پس سعی کنید تا طرح، جنس و رنگ فرش و مبلمان را خاص انتخاب کنید. یادتان نرود استفاده از رنگ های روشن مانند طوسی و سفید و کرمی برای دکوراسیون خونه ساده جزو الویت هایتان باشد.

ایده پرده سالن پذیرایی

اگر پنجره شما عیب و نقصی دارد و یا اگر منظره پنجره شما زیبا و جالب نیست، نصب یک پرده می‌تواند تمامی این موارد را بپوشاند. بنابراین یک پرده ساده که از لحاظ رنگ و سبک به چیدمان منزل ساده شما متناسب تر است را انتخاب کرده و آویزان کنید.

لوازم و اکسسوری اتاق پذیرایی

برای دکوراسیون خانه ساده بدون مبل، بهتر است از لوازم و اکسسوری به گونه ای استفاده کنید که توجه ها را به خود جلب کند. به طور مثال انتخاب بخشی از دیوار و نصب شلف و یا یک گنجه سفید و قرار دادن اکسسوری های خاص در آن، سالن پذیرایی شما را از سادگی بیش از اندازه، دور می‌کند.

پرده سالن پذیرایی ساده خاکستری رنگ
استفاده از پرده ها می تواند به دکوراسیون خانه و زیبایی آن کمک شایانی کند.

دکوراسیون ساده اتاق خواب

برای دکوراسیون اتاق خواب بهتر است از ملحفه و روبالشتی های سفید با طرح های ساده انتخاب کنید زیرا به کار بردن رنگ های تند مانند قرمز باعث می‌شود تا شما آرامش کمتری در اتاق خواب داشته باشید. به همین دلیل وسایل اتاق خواب را به رنگ های خنثی مانند طوسی و سفید خریداری کنید و به جای آن رنگ های پرمایه را به کمک اکسسوری های ساده و کوچک وارد چیدمان کنید. به طور مثال، شما می توانید با قرار دادن آینه کنسول سفید یا میز آرایش سفید در گوشه اتاق خواب و قرار دادن چند تابلو عکس رنگی بر روی آن، فضا را زیباتر جلوه دهید.

ایده برای طراحی اتاق خواب ساده

نظرتون چیه اتاق خواب تون رو با شمعدان و یا آباژور ساده زیباتر کنید؟ از آنجایی که نورپردازی مناسب تاثیر زیادی بر میزان کیفیت خواب دارد، داشتن یک نور ملایم می‌تواند خواب شما را راحت تر و عمیق تر کند. خب شمعدان و یا آباژورهای مدرن، گزینه خوبی هستند!

در تنظیم و چیدمان دکوراسیون اتاق خواب میبایست حواستان به تنظیم و میزان روشنایی اتاق باشد. اصولا اتاق خواب چون مکانی برای استراحت هست لازم است که نور را برای آن ها که بیشتر تاریک و کم نور هستند تنظیم کرد. در پادکست زیر میتوانید کلیه نکات ضروری چه برای اتاق خواب و چه برای کل خانه را بفهمید. پس با پادکست زیر همراه شما هستیم:

ایده جذاب برای پرنور کردن خانه های تاریک و بدون پنجره

شمعدان رومیزی مدرن 5 شعله فرزانه - کد 166
لوستر طلایی رنگ
آباژور رومیزی مدرن مناسب برای دکوراسیون ساده خانه
آباژور رومیزی

دکوراسیون ساده آشپزخانه

معمولا همیشه در میان طراحی و چیدمان قسمت های مختلف منزل، دکوراسیون آشپزخانه چالش و سختی بیشتری دارد. البته می‌توان گفت دلیل آن هم این است که در معماری های جدید، فضای آشپزخانه کوچک اما وسایل و لوازم آشپزخانه زیاد است. با توجه به اهمیت چیدمان آشپزخانه در طراحی دکوراسیون ساده خانه ایرانی بهتر است اول از همه به سراغ کابینت برویم. کابینت های ساده اما جادار و بزرگ، استفاده از رنگ های روشن مانند زرد و سفید، خرید اکسسوری های کوچک برای تزئین روی کابینت و یخچال بهترین گزینه هستند.

ایده دکوراسیون آشپزخانه ساده

نحوه جای دادن وسایل بزرگ مانند لباس شویی، یخچال و … در مکان مناسب خودش، اهمیت زیادی دارد. پس با طراحی درست و ایجاد قفسه و کشوهای مختلف برای قرار دادن سایر لوازم ها، دکوراسیون آشپزخانه خود را مرتب تر نشان دهید.

دکوراسیون ساده آشپزخانه با ترکیب رنگ آبی پر رنگ
برای داشتن یک دکوراسیون ساده خلاق و ایده پرداز باشید.

دکوراسیون ساده حیاط

در ادامه بحث داشتن یک دکوراسیون ساده منزل به حیاط خانه می رسیم. البته با توجه به معماری های جدید، بیشتر منازل به صورت آپارتمانی ساخته می‌شوند. اما اگر شما منزل ویلایی دارید، پس دکوراسیون حیاط تاثیر زیادی بر زیبایی منزل شما می‌گذارد. برای طراحی یک خانه ساده و شیک بهتر است حیاط خود را با گل و گیاه تزئین کنید.

ایده برای دکوراسیون حیاط ساده

متراژ حیاط شما هرچقدر هم که کم باشد، اگر به گل و گیاه علاقه داشته باشید، حتما بخشی از حیاط منزل خود را به باغچه اختصاص خواهید داد. هیچ چیز به اندازه گل و گیاه، زیبا و چشم نواز نیست.

دکوراسیون ساده حیاط خانه
با گل کاری و استفاده از گلدان ها می توان حیاط دلنشینی را طراحی کرد.

دکوراسیون ساده تراس

از آنجایی که خانه های آپارتمانی حیاط ندارند، طراحان داخلی به سمت طراحی تراس سوق پیدا کردند. برای تراس منزل می‌توانید از گل و گیاه استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، به سلامت شما هم کمک کند.

ایده دکوراسیون تراس

به هیچ وجه از تراس منزل به عنوان انبار خانه استفاده نکنید. هیچ چیز به اندازه مرتب و تمیز بودن تراس، دکوراسیون آن را زیبا جلوه نمی دهد. سعی کنید تمام لوازم و وسایل تراس را در جای مخصوص به خودش قرار دهید.

دکوراسیون ساده تراس
داشتن یک تراس دلباز و ساده لازمه اش داشتن فضای مناسب است.

دکوراسیون ساده سرویس بهداشتی

برای دکوراسیون سرویس بهداشتی از حوله های سفید استفاده کنید تا زیباتر به نظر برسد. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که به کمک چند گلدان با رنگ های آبی و یا دکوراسیون آینه ای، فضای سرویس بهداشتی و حمام خود را در عین سادگی، شیک و باکلاس کنید.

دکوراسیون ساده سرویس بهداشتی
دکوراسیون ساده WC

چرا دکوراسیون ساده منزل طرفدار دارد؟

  1. زیبایی بصری منحصر به فرد

دکوراسیون ساده و شیک منزل همیشه از نظر بصری زیبا به نظر می رسد و کمتر باعث حواس پرتی و یا شلوغی ذهن می‌شود. در این صورت طراحی ساده به شما کمک می‌کند تا مهم ترین و زیباترین لوازم تزئینی شما بدرخشد و فرصت بیشتری برای جلوه کردن داشته باشند.

  1. طراحی بدون انقضا!

وقتی منزلمان را به صورت ساده چیدمان می کنیم و دکوراسیون خانه ساده را می پسندیم، دیگر هیچ دغدغه ای بابت مدهای مرسوم و ترند نداریم. در واقع دکوراسیون خانه های کوچک با وسایل ساده در طول زمان تغییر نمی‌کنند و هر آنچه که باعث حواس پرتی در منزل می‎شود را از منزل حذف می کنیم.

  1. طراحی تاثیرگذار با از بین بردن حواس پرتی

هرچه منزل ساده تر باشد، هدف شما از طراحی المان ها، طراحی سقف و دیتیل و جزئیاتی که در دکوراسیون به کار می برید، مشخص تر و واضح تر است. بنابراین با این کار با جلوگیری از طراحی های شلوغ و پیچیده، می‌توانیم هدف اصلی و پیام های دکوراسیون خود را واضح و مشهود تر به میهمانان منتقل کنیم.

  1. طراحی به صرفه اقتصادی

طراحی مقرون به صرفه! یعنی شما با کمترین هزینه نسبت به دکوراسیون سبک مدرن و یا کلاسیک می‌توانید با ویژگی های طراحی مدرن مانند پلان باز، جزئیات ساده و کاربردی و یا پالت های رنگی زیبا و ارزان، بهترین دکوراسیون را ایجاد کنید.

اکسسوری های ساده خانه 

خب حالا وقتش رسیده که در مورد اکسسوری های ساده و زیبای دکوراسیون خانه ساده صحبت کنیم. همانطور که می دانید برای دکوراسیون ساده، قرار گرفتن المان های تزئینی کوچک در کنار یکدیگر، بهترین تصمیم است. به طور مثال از برچسب های کوچک برای تزئین پریزهای برق استفاده کنید. همچنین بهتر است از اکسسوری های خاص مانند چند گلدان یا تابلوی هنری و مجسمه خاص برای دکوراسیون منزل استفاده کنید.

دکوراسیون خانه ساده
داشتن یک دکوراسیون ساده منزل، لازمه اش داشتن وسایل تزیینی میباشد.

سخن آخر

در حال حاضر دکوراسیون داخلی ساده بر اساس فنگ شویی در خانه، در میان بسیاری از جوانان و مخصوصا تازه عروس ها، طرفدار بیشتری دارد چراکه هم زیباست و هم مقرون به صرفه! به همین دلیل ما هم در تیم کاخ عروس تلاش کردیم تا مهم ترین ترفندهای طراحی دکوراسیون خانه ساده را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم از خواندن این مطلب نهایت بهره را برده باشید. از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما هستید، متشکریم.

سوالات متداول درباره دکوراسیون ساده خانه

چرا بانوان به دکوراسیون ساده علاقه مندند؟

دکوراسیون ساده خانه ایرانی مقرون به صرفه، زیبا و چشم نواز، مدرن و امروزی و به دور از هرگونه تغییرات در طول زمان است. اما طراحی منزل با چیدمان ساده به طوری که زیبا و شیک به نظر برسد، نیاز به بکارگیری یک سری اصول و ترفند دارد.

چرا مردم تصور می‌کنند که دکوراسیون ساده زیبا نیست؟

به طور مقابل افرادی که به شلوغی دکوراسیون علاقه دارند، معمولا دوست ندارند که چیدمان منزل شان ساده و یا خلوت باشد. اما در هر صورت در میان انواع سبک دکوراسیون داخلی، سراغ سبکی بروید که در آن آرامش داشته باشید.

کدام سبک ها در میان انواع سبک های دکوراسیون به سادگی بیشتر نزدیک است؟

در میان تمامی سبک ها، سبک های مدرن و مینیمال نسبت به سایر سبک های دیگر بیشتر به سادگی نزدیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!