مهم‌ترین برای دکوراسیون خانه عروس

یکی از مهم ترین چالش و دغدغه های شیرین همه تازه عروس ها، چیدمان دکوراسیون خانه عروس است. همیشه اولین ها جذابیت و زیبایی خود را دارند و طبیعتا دختر و پسری که می‌خواهند برای اولین بار خانه رویایی خودشان را چیدمان کنند، حساسیت و وسواس زیادی را به خرج می دهند. چیدمان خانه عروس کار سختی نیست به شرط اینکه با اصول طراحی دکوراسیون خانه عروس آشنا باشید و تمامی ظریف کاری ها را رعایت کنید. همین خلاقیت های کوچک است که زیبایی جهیزیه شما را با دیگران متمایز می‌کند. اگر دوست دارید چیدمانی متفاوت از دیگران داشته باشید، با ما در این مقاله همراه باشید تا از همه نکاتی که لازم است بدانید، با خبر شوید.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

اصول طراحی دکوراسیون خانه عروس

عروس خانم ها چه سبک از دکوراسیون داخلی را می پسندید؟

برای منزل رویایی تان چه سبک و سیاقی در نظر گرفتید؟ سبک های مدرن، کلاسیک و تلفیقی از معروف ترین و مشهور ترین انواع سبک های دکوراسیون منزل است. چیدمان کلاسیک منزل عروس ، سبکی فاخر و باشکوه است و از مهم ترین ویژگی های آن می‌توان به نقش و نگارهای ظریف و شلوغ، هنرهای دستی و اکسسوری منزل باقیمت گران و لوکس اشاره کرد. اما در سبک مدرن همه چیز ساده و بی آلایش است. به همین دلیل برای دکوراسیون خانه کوچک عروس، سبک مدرن بهترین گزینه است. بنابراین در اولین گام شما باید بدانید که قرار است منزلتان را به چه سبکی بچینید. در ادامه تمام سبک هایی که مناسب خانه عروس است را توضیح داده ایم.

انتخاب پرده در منزل تازه عروس

پرده یکی از مهم ترین المان های دکوراسیون خانه عروس است که فضای خانه را زیباتر می‌کند. برای دکوراسیون به سبک مدرن بهتر است از پرده به رنگ های روشن و با طرح های ساده استفاده کنید. اما پرده های والان دار بهترین گزینه برای سبک کلاسیک هستند. بنابراین قبل از خرید پرده به سبک و دیزاین سالن نشیمن توجه کنید و متناسب با آن جهیزیه خود را بخرید.

مبلمان خانه عروس چگونه باشد؟

شما باید مبلمان خود را متناسب با سبک دکوراسیون منزل تازه عروس، خریداری و چیدمان کنید. از طرف دیگر ابعاد منزتان را نیز در نظر بگیرید. اگر ابعاد سالن نشیمن کوچک است، بهتر است از مبلمان های بزرگ و سلطنتی استفاده نکنید. همچنین خرید وسایل زیاد باعث ایجاد هرج و مرج و شلوغی در منزل می‌شود.

فرش تازه عروس ها

انتخاب فرش مناسب به انسجام هرچه بیشتر و رعایت ست وسایل خانه عروس کمک زیادی می‌کند. فرشی را بخرید که ترکیب رنگ به کار رفته در آن، در خانه شما وجود داشته باشد. اگر دکوراسیون منزل شما شلوغ است، فرش را با طرح های ساده و اگر دکوراسیون ساده و خلوت است، فرش را کمی شلوغ تر بخرید تا فضا چشم نواز تر به نظر برسد.

بوفه و ویترین عروس

قرار دادن یک بوفه کوچک با دو یا سه تا وسیله تزئینی شیک برای ویترین و جلوه نمایی در دکوراسیون خانه عروس بی نظیر است. موافقید؟! البته از شلوغی بیش از حد در بوفه جلوگیری کنید تا چشم ها را خسته نکند. هرچه چیدمان ساده تر باشد عروس در خانه حس بهتری خواهد داشت.

سبک مناسب خانه عروس کدام است؟

سبک مدرن | سبکی ساده مخصوص عروس‌های خاص پسند

یکی از رایج ترین سبک های دکوراسیون منزل برای خانه عروس، سبک مدرن است. در سبک مدرن همه وسایل و لوازم ساده و کاربردی هستند و کمتر جنبه تزئینی دارند. در واقع ما وسیله ای را نمی خریم مگر اینکه برای ما کاربرد مفیدی داشته باشد. معمولا در این سبک از رنگ های خنثی مانند سفید و طوسی استفاده می کنیم و با یک اکسسوری منزل لوکس مانند آباژور یا شمعدان، زیبایی سبک مدرن را دوچندان می کنیم. از طرف دیگر با توجه به اینکه بیشتر متراژ منازل نسبت به قبل کمتر شده است؛ دکوراسیون خانه کوچک عروس به سبک مدرن، زیبایی و جلوه بیشتری نسبت به سایر سبک ها دارد. برای چیدمان منزلتان به سبک مدرن نیاز به اکسسوری های مدرن و جذابی دارید که می توانید از طریق لینک زیر اقدام به خرید کنید.

سبک مدرن خانه عروس
سبک مدرن خانه عروس
دکوراسیون کلاسیک

سبک کلاسیک | سبکی باشکوه و سلطنتی برای دکوراسیون خانه عروس

سبک کلاسیک از قدیم تا به الان طرفداران مخصوص به خودش را داشته است. خیلی از افراد به تجمل گرایی و اشراف گرایی علاقه دارند و به همین دلیل به سراغ سبک کلاسیک برای چیدمان منزل شان می روند. سبکی با شکوه و فاخر! در این سبک تمامی وسایل خانه عروس لوکس و گران قیمت هستند و بیشتر ظاهر قدیمی و سلطنتی دارند. البته بهتر است بدانید چیدمان به سبک کلاسیک برای منزل تازه عروس به بودجه بیشتری نسبت به سبک مدرن نیاز دارد. بنابراین اگر مشکل مالی ندارید؛ چیدمان به سبک کلاسیک را امتحان کنید! برای خانه ای با سبک کلاسیک خرید لوازمی مثل آینه کنسول برنزکوب و یا آینه کنسول برنجی پیشنهاد می شود.

سبک تلفیقی | تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک برای منزل تازه عروس

در بعضی مواقع برخی از نوعروس ها نمی‌توانند به راحتی سبک دکوراسیون منزلشان را انتخاب کنند و به همین دلیل به سبک تلفیقی روی می آورند. معمولا اینگونه تصمیم گیری ها برای تازه عروس ها به خاطر نداشتن تجربه و از طرف دیگر نظرات و پیشنهادات دیگران، سخت تر هم می‌شود. پس نظرتان چیست که از این سبک استفاده کنید. در سبک تلفیقی، دکوراسیون خانه عروس ایرانی ترکیبی از فضای مدرن و کلاسیک خواهد بود.  شما می توانید این سبک تلفیقی را با لوازمی مانند آینه کنسول چوبی و یا آینه شمعدان های مدرن و میز جلومبلی ترکیبی را در منزل خود بکار ببرید.

سبک تلفیقی کلاسیک و مدرن
دکوراسیون خانه عروس

دکوراسیون سالن پذیرایی عروس

اولین چیزی که در بدو ورود میهمانان به منزل، نظر آن ها را به خود جلب کرده و سلیقه کلی شما را می‌سنجند، اتاق نشیمن و پذیرایی است. تمامی هنر و خلاقیت تان را به کار بگیرید تا به کمک اکسسوری ها و لوازم تزئینی، دکوراسیون عروس را زیباتر کنید. در سالن نشمین، رعایت ست وسایل خانه عروس برای ایجاد هارمونی زیبا و چشم نواز لازم و ضروری است. حتما تمامی وسایل منزل تان مانند میز تلویزیون، مبلمان، گنجه و … را متناسب با سبک دلخواهتان خریداری کنید تا همه چیز عالی به نظر برسد.

دکوراسیون اتاق خواب عروس ایرانی

از قدیم تا به الان اتاق خواب محل رفع خستگی ها و رسیدن به آرامش روحی و روانی است. پس فراموش نکنید دیزاین اتاق خواب خانه عروس باید به سلیقه عروس و داماد انجام شود. ما در اینجا تنها چند پیشنهاد به شما می‌کنیم تا فضای رمانتیک تری داشته باشید.

  • برای زیبایی بیشتر فضای اتاق خواب، لوازم اتاق خواب مانند تخت خواب، فرش، پرده و میز آرایش را متناسب با یکدیگر خریداری کنید.
  • نور غیرمتمرکز در اتاق خواب، منجر به آرامش روحی و خواب راحت تر شما می‌شود. برای این منظور می‌توانید از آباژورهای لوکس استفاده کنید.
  • با اثرات روانشناسی رنگ ها آشنا هستید؟ رنگ آرامش بخش مانند رنگ آبی که القاکننده آرامش است، یکی از بهترین گزینه ها برای رنگ دکوراسیون اتاق خواب عروس است.

دکوری ها در چیدمان منزل عروس

اکسسوری ها همیشه منزل را زیباتر نشان می‌دهند اما استفاده از لوازم دکوراتیو برای نو عروس ها اهمیت بیشتری دارد. دکوری خانه عروس باعث جلب نظر میهمانان شده و فضای چشم نوازی را به وجود می آورد. در اینجا به ده تا از اکسسوری های پرطرفدار منزل عروس اشاره می کنیم:

  • گلدان های تزئینی
  • شلف و دکوری های طبقه ای
  • میز کنسول
  • تابلوهای دیواری
  • ساعت دیواری و رومیزی
  • آباژور ها و لوستر
  • اکسسوری های قدیمی
  • کمد و صندوقچه
  • عود و شمع های تزئینی
اکسسوری دکوراسیون منزل عروس
شمعدان ها در کنار گلدان طرح زیبایی برای دکور عروس می‌باشند

چیدمان آشپزخانه عروس

چیدمان آشپزخانه عروس از سخت ترین قسمت های دیزاین خانه عروس به شمار می رود. اینطور نیست؟! البته فکر می‌کنم شما هم با من هم نظر هستید. آشپزخانه های نقلی آپارتمان های کوچک امروزی و از طرف دیگر تعداد زیاد وسایل و لوازم آشپزخانه، چیدمان آشپزخانه عروس را سخت تر و با چالش روبه رو می‌کند. در چنین شرایطی بهتر است خیلی به دنبال تزئین ظروف نباشید و تمامی لوازم را به صورت مرتب در کابینت ها بچینید. همچنین لوازم برقی آشپزخانه را بر روی اپن نگذارید تا به صورت مستقیم در جلوی دید افراد نباشد تا خانه شلوغ و بهم ریخته به نظر نرسد. اگر جایگاه مخصوصی برای لوازم برقی در آشپزخانه نداشتید، تنها کافی است آن ها را در درون کابینت های در بسته درکنار یکدیگر قرار دهید.

دکوراسیون آشپزخانه عروس
دکوراسیون آشپزخانه عروس

تزئین دکوراسیون خانه عروس

تزئین و دیزاین خانه عروس به دلیل اهمیتی که در فرهنگ ما دارد، کار چندان آسانی نیست. اما این به این معنا نیست که داشتن چیدمانی شیک و منحصر به فرد به هزینه و سرمایه زیادی نیاز داشته باشد. شما تنها با به کار بردن خلاقیت تان می‌توانید فضایی چشم نواز و زیبایی را به وجود آورید. در ادامه چند ایده جذاب به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

  • برای زیبایی بیشتر اتاق نشمین، می‌توانید از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوار منزل استفاده کنید. البته توصیه می‌کنیم که طرح کاغذ دیواری را ساده و دور از شلوغی انتخاب کنید.
  • تابلو و قاب های هنری را بر روی دیوار با چیدمانی خاص نصب کنید. اگر الان ایده ای به ذهنتان نمی‌رسد، تنها کافی است در گوگل سرچ کنید تا با چیدمان های مختلف آن آشنا شوید.
  • از شادابی و طراوت گل های طبیعی غافل نشوید. گلدان های طبیعی علاوه بر شادابی و طراوت خاصی که به منزل شما می بخشند، باعث تصفیه هوا شده و بر سلامت شما هم تاثیر مثبت می‌گذارند.
  • اگر در جهیزیه تان، آینه کنسول دارید، جای مناسبی را به آن اختصاص دهید و با قرار دادن اکسسوری های کوچک، دیزاین آن را زیباتر کنید. همچنین بهتر است قاب و قرآن عروس را هم بر روی کنسول بگذارید تا شگون بیشتری داشته باشد.
  • اگر به بازار بروید، نمونه های مختلفی از آویزها را می بینید که هرکدام طرح و سبک خود را دارند. بنابراین از آویزهای ساده و و زیبا برای محل ورودی خانه استفاده کنید تا زیبایی دکوراسیون خانه عروس ایرانی تکمیل شود.
  • یکی دیگر از پرطرفدارترین اکسسوری های منزل، نصب آینه های دکوراتیو دست ساز جذاب و زیباست. البته خودتان هم می‌توانید با دیدن فیلم های آموزشی برای خودتان از این آینه ها درست کنید.

سخن آخر

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین دغدغه های تازه عروس ها، چیدمان منزل عروس است. معمولا بیشتر تازه عروس ها دوست دارند وقتی اقوام به منزل آن ها می آیند، مجذوب چیدمان و دیزاین خانه آن ها شوند. پس برای داشتن دکوراسیونی شیک و زیبا بهتر است از شلوغی بیش از حد در چیدمان منزل اجتناب کنید تا وسایل و لوازم شما مجال خودنمایی داشته باشند. هر وسیله ای را درجایگاه مخصوص به خودش بگذارید و با انتخاب رنگ های متناسب با یکدیگر، هارمونی جذابی را در فضا برقرار کنید. تیم کاخ عروس تلاش کرده است تا به مهم ترین نکات دکوری خانه عروس از نظر طراحان دکوراسیون داخلی بپردازد. از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید، متشکریم.

سوالات متداول درباره ی دکوراسیون خانه عروس

چه سبک هایی برای دکوراسیون خانه رایج است؟

از قدیم تا به الان در میان انواع سبک های دکوراسیون داخلی عروس، سبک مدرن، کلاسیک و تلفیقی طرفدار و رواج بیشتری داشته است. شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان، یکی از این سبک ها را انتخاب کنید

چگونه دکوراسیون آشپزخانه عروس را انجام دهیم؟

از آنجایی که بیشتر آشپزخانه ها کوچک هستند و لوازم و ظروف آشپزخانه زیاد، چیدمان و تزئین آن کار سخت تری است. بهتر است ظروف را به طور مرتب در کابینت ها در کنار یکدیگر بچینید و به کمک اکسسوری های کوچک، فضا را تزئین کنید.

چگونه سرویس بهداشتی و حمام عروس را تزئین کنیم؟

برای این قسمت از خانه بهتر است از گل های پرپرشده طبیعی و یا مصنوعی، تور، شمع، مرواریدهای رنگی و … استفاده کنید. همچنین استفاده از گل های معطر و خوشبو، رایحه خوشایندی را در فضای حمام و سرویس بهداشتی ایجاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

توجه!

به علت نوسانات قیمت در بازار، تمامی قیمت ها نامعتبر می باشد!
لطفا قبل از ثبت سفارش قیمت محصول را استعلام بگیرید.