زیبایی 10 برابری با وسایل چوبی خانه

وسایل چوبی خانه از قدیم تا به الان اصالت و زیبایی خود را حفظ کرده است. معمولا همه ما انسان ها به دنبال داشتن محیطی گرم و صمیمانه هستیم و از آنجایی که چوب به عنوان نمادی از طبیعت یادآور آرامش و احساس صمیمیت کلبه های چوبی جنگل است، می‌تواند نشاط و طراوت طبیعت را به منزل ما بیاورد. به همین دلیل خرید وسایل چوبی خانه در اشکال مختلف باعث زیبایی و گرمای فضای منزل شما می شود. ما در فروشگاه اینترنتی کاخ عروس قصد داریم در مورد وسایل چوبی منزل، مراقبت و نگهداری از آن ها صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

چه وسایلی از وسایل چوبی خانه را حتما باید خریداری کنیم؟

آینه کنسول چوبی

میز کنسول یکی از وسایل چوبی ساده است که طول بیشتری نسبت به سایر میزها دارد. شما می‌توانید از آینه میز کنسول معرق برای قرار دادن وسایل تزئینی و دکوراتیو منزل استفاده کنید و بر روی آن اشیای گران قیمت قرار بدهید. همچنین اگر شما با کمبود جا مواجه هستید، حتما یک میز کنسول کشودار چوبی انتخاب کنید تا بتوانید از فضای درون کمد و کشو نهایت استفاده را ببرید. همچنین توصیه مجموعه کاخ عروس به تازه عروس های خوش سلیقه این است که آینه کنسول چوبی و یا آینه کنسول ام دی اف را در دکوراسیون منزل شان فراموش نکنند!

آینه کنسول روکش چوب 3 درب معرق تصویر سوم
آینه و کنسول چوبی عروس

میز تلویزیون چوبی

در دکوراسیون منزل با وسایل چوبی کمتر خانه ای پیدا می‌شود که از میز تلویزیون چوبی در دکوراسیون منزل خود استفاده نکرده باشد. میز تی وی چوبی با ظاهری کلاسیک در کنار تلویزیون های جدید امروزی، تضاد چشم نوازی را در فضا به وجود می آورد. همچنین برای کاربرد بهتر از میز تلویزیون، حتما میزی را انتخاب کنید که بتوانید سایر وسایل اضافی مربوط به تلویزیون را که دوست ندارید در مقابل چشم میهمانانتان باشد؛ در داخل کشوهای آن ها قرار دهید.  

میز تلویزیون سنتی
میز تلویزیون چوبی

مبلمان چوبی در دکوراسیون منزل

یکی از مهم ترین وسایلی که در دکوراسیون چوبی منزل باید به آن توجه کنید، خرید مبلمان چوبی است. در واقع مبلمان چوبی بیشتر از هر وسیله ی دیگری می‌تواند فضای منزل شما را زیباتر و به دکوراسیون های روستیک و کلاسیک نزدیک تر کند. مبلمان های چوبی معمولا از چوب هایی که به رنگ تیره هستند، استفاده می‌شود و به راحتی با سایر وسایل منزل ست می‌شود.

وسایل چوبی خانه
وسایل چوبی خانه

میز و صندلی چوبی در منزل

برای دکوراسیون هایی که به سبک روستیک و یا سبک کلاسیک طراحی و چیدمان شده اند، پیشنهاد می کنیم حتما از میز و صندلی چوبی ساده در فضای آشپزخانه خود استفاده کنند. میز و صندلی چوبی ساده در منزل ظاهری زیبا و مدرن به وجود می آورد و از شلوغی بیش از اندازه در منزل جلوگیری می‌کند.

میز و صندلی 5 نفره چوبی
سرویس میز ناهارخوری چوبی

میز کنار مبلی برای دکوراسیون های چوبی

کمی قبل ترها معمولا با خرید هر دست مبلمان تعدادی میز جلو مبلی در ست مبلمان وجود داشت. اما در حال حاضر با توجه به کوچک ترشدن منازل و آپارتمان ها دیگر فضایی برای قرار دادن میز جلو مبلی چوبی نداریم. به همین دلیل بهتر است به جای خرید میز جلو مبلی از میزهای کنار مبلی چوبی استفاده کنید تا فضا را شلوغ و یا کوچک نکند. از طرف دیگر خرید میز کنار مبلی بهترین راه حل برای بانوانی است که دوست ندارند زیبایی و هنر فرش منزل شان زیر میزهای جلو مبلی پنهان بماند و زیبایی آنها به حاشیه برود.

 

میز جلو مبلی چوبی کشودار 52
میز جلو مبلی چوبی دو کشو ای

جاکفشی چوبی در منزل

با اینکه هنوز جاکفشی چوبی در دکوراسیون منزل با وسایل چوبی جانیفتاده است ولی اولین وسیله ای که در بدو ورود، نظر هرکسی را به خود جلب می‌کند، جاکفشی است. خرید جاکفشی چوبی برای قرار دادن کفش ها، واکس و سایر تمیزکننده های کفش و دمپایی در هر منزلی لازم و ضروری است.

جاکفشی طرح جدید
جاکفشی کشویی از سری وسایل چوبی خانه

وسایل دکوراتیو منزل | بهترین ایده ها برای خرید وسایل دکوراتیو چوبی

تابلوهای چوبی

یکی از خاص ترین و زیباترین وسایل دکوراتیو در منزل، نصب تابلوهای چوبی ساده است. اگر منزل شما به سبک مدرن طراحی و چیدمان شده است، خرید چند تابلوی چوبی در اشکال مختلف فانتزی، بهترین پیشنهاد تیم کاخ عروس به شماست!

ساعت چوبی

اگر به دکوراسیون داخلی منزل با وسایل چوبی علاقه دارید، حتما از ساعت چوبی برای زیبایی بیشتر منزلتان در کنار سایر وسایل دیگر استفاده کنید.

شلف چوبی

اگر فضای کافی برای قرار دادن گنجه چوبی در منزل ندارید، بهتر است از شلف چوبی به جای گنجه استفاده کنید تا فضای زیادی را در منزل اشغال نکند. شلف ها تکه های چوبی هستند که بر روی دیوار متصل می‌شوند و شما می‌توانید از وسایل دکوراتیو و اشیای تزئینی بر روی آن ها در منزل استفاده کنید.

آباژورهای چوبی

اگر در بازار دوری بزنید، بیشتر آباژور ها را با پایه های طلایی می بینیم که بیشتر به سبک کلاسیک نزدیک است. اما برای سبک مینیمال و مدرن به شما توصیه می کنیم که از آباژورهای چوبی در دکوراسیون چوبی منزل استفاده کنید تا ظاهری لوکس و شیک تر را به نمایش بگذارد.

وسایل روکش چوب | وسایل چوبی بخریم یا روکش چوب؟!

اگر در بازار برای خرید وسایل چوبی خانه دوری زده باشید، متوجه خواهید شد که پیداکردن وسایلی که با چوب طبیعی ساخته شده اند، چقدر کمیاب و سخت است. حتما می پرسید چرا؟! از آنجایی که چوب یک متریال باارزش محسوب می‌شود و طراحی و ساخت وسایل چوبی طبیعی قیمت بسیار بالایی دارد، می‌توان گفت خرید این وسایل خیلی به صرفه اقتصادی نیست و به همین دلیل طراحان داخلی وسایل روکش چوب را جایگزین چوب طبیعی کرده اند. در واقع خیلی از افراد از پس هزینه های خرید وسایل چوب طبیعی بر نمی آیند و این موضوع کاملا طبیعی است. پس ما هم به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال فضای آرامش بخش دکوراسیون چوبی هستید اما بودجه زیادی برای تهیه آن ها ندارید، حتما وسایل روکش چوب را جایگزین چوب طبیعی کنید.

در چه سبک هایی می توان از وسایل چوبی استفاده کرد؟

معمولا بیشتر خانم ها وقتی صحبت از وسایل چوبی خانه می‌شود، به دنبال فضایی کلاسیک و یا روستیک هستند در حالی که دکوراسیون منزل با وسایل چوبی محدود به سبک خاصی نمی‌شود و شما می‌توانید از وسایل چوبی در هر چیدمان و سبک دکوراسیونی استفاده کنید به شرط اینکه برخی از ریزه کاری و اصول ست کردن وسایل را هم بلد باشید. اگر منزل شما به سبک کلاسیک و یا دکوراسیون سبک سلطنتی چیدمان می‌شود، چوب عنصر جداناپذیر دکوراسیون شماست اما این به این معنا نیست که شما در سبک مدرن نمی‌توانید از چوب استفاده کنید. برای داشتن دکوراسیون چوبی منزل مدرن به شما توصیه می کنیم از وسایل چوبی ساده مانند آباژور های چوبی و یا تابلوهای چوبی در فضای منزلتان استفاده کنید تا از زیبایی بصری چوب در منزل تان به نصیب نمانید.

وسایل چوبی خانه برای چه کسانی مناسب است؟

 اگر شما به دنبال فضایی آرامش بخش و صمیمانه در منزلتان هستید، دکوراسیون چوبی منزل بهترین پیشنهاد ما به شماست. چوب به عنوان نمادی از طبیعت، احساس سرزندگی و طروات را در شما زنده می‌کند و احساس شادابی را به شما هدیه می‌دهد. از طرف دیگر وجود وسایل چوبی، فضای شیک و فاخری را برای شما به وجود می آورد که کمتر کسی پیدا می‌شود که بتواند از زیبایی وسایل چوبی به راحتی بگذرد. بنابراین اگر شما به طبیعت عشق می ورزید، حتما از دکوراسیون چوبی منزل استفاده کنید. 

ویژگی وسایل چوبی
خانه ها را میتوان با سرویس چوبی مدرن کرد

ویژگی های وسایل چوبی | چرا باید از وسایل چوبی استفاده کنیم؟

  1. دوام و طول عمر بالا

یکی از مهم ترین ویژگی های وسایل چوبی خانه، دوام و طول عمر بالای چوب است. معمولا چوب ها در مقابل خیلی از عوامل محیطی و طبیعی واکنشی نشان نمی دهند و سالم می مانند. اما برخی از عوامل طبیعی مانند رطوبت می‌تواند باعث آسیب دیدگی و پوسیدگی چوب ‌شود که در حال حاضر به کمک فناوری های جدید و روش های مختلف از این آسیب هم جلوگیری شده است.

  1. سازگاری با محیط زیست

از آنجایی که وسایل چوبی با محیط زیست سازگار است، طرفداران محیط زیست نیز به دنبال خرید وسایل چوبی خانه هستند. در واقع لوازم چوبی قابلیت بازیافت شدن را دارند و طبیعت می‌تواند چوب را در خود تجزیه کند. بنابراین ما می‌توانیم دوباره چوب را به اشکال مختلف مورد استفاده قرار دهیم.

  1. تنوع بالا طرح و جنس چوب

چوب ها در طرح، رنگ و جنس های مختلفی در طبیعت وجود دارند و به همین دلیل شما در بازار وسایل چوبی متنوعی را در قیمت های مختلف پیدا می کنید. وسایل چوبی با توجه به چوبی که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، می‌توانند ارزان و یا گران قیمت باشند اما در هر صورت وسایل چوبی، قیمت بالاتری نسبت به ام دی اف، هایگلاس و یا سایر متریال ها دارند.

سایر ویژگی های لوازم چوبی:

  • نگهداری و تمیزکاری آسان
  • جذابیت بصری و زیبایی ظاهری
  • القا کننده احساس آرامش و صمیمت
  • هیچ وقت دمده نمی‌شوند و با گذشت زمان بر ارزش آن ها افزوده می‌شود

نگهداری و مراقبت از وسایل چوبی | چگونه طول عمر وسایل چوبی منزل را بیشتر کنیم؟

  • برای تمیز کردن وسایل چوبی از شوینده های چندمنظوره به هیچ وجه استفاده نکنید چراکه آسیب جدی به وسایل چوبی شما وارد می‌کند. برای این منظور تنها کافی است از یک دستمال نرم آغشته به صابون و آب گرم استفاده کنید.
  • وسایل چوبی نباید به طور بلند مدت و برای چند ساعت خیس و مرطوب بمانند. به همین دلیل بهتر است خیلی سریع با یک دستمال خشک، رطوبت چوب را بعد از تمیز کردن بگیرید.
  • به شما توصیه می کنیم غبار روبی وسایل چوبی خانه را به طور مرتب و مداوم انجام دهید. در غیر این صورت عمر وسایل چوبی شما کوتاه شده و می‌تواند بر سلامتی اعضای خانواده اثر منفی بگذارد.
  • برخی از وسایل چوبی مانند مبلمان هایی که در دکوراسیون های کلاسیک و یا سلطنتی مورد استفاه قرار می‌گیرند، هر چقدر قدیمی تر شوند، ارزش بیشتری پیدا می‌کنند. از طرف دیگر رنگ این مبلمان ها ممکن است بعد از مدتی تیره تر و یا روشن تر شود. پس برای مراقبت صحیح از این دسته از مبلمان ها حتما در مورد شرایط دمایی و نگهداری از آنها با یک متخصص مشورت کنید.
  • تمامی وسایل چوبی در مقابل نور خورشید مستعد پوسیدگی و تغییر رنگ هستند. پس حتما از روکش های پارچه ای برای مراقبت از وسایل چوبی استفاده کنید.
  • طول عمر وسایل چوبی تا حد زیادی به دمای محیط شما بستگی دارد. بدون اغراق اگر دمای منزل بیش از اندازه سرد و یا گرم باشد، وسایل چوبی خانه شما را فرسوده و خراب می‌کند.
  • به شما توصیه می کنیم از روغن یا واکس مخصوص برای مبلمان های چوبی استفاده کنید تا با ایجاد یک لایه محافظتی از خراشیدگی و آلودگی بر روی چوب جلوگیری کند.
  • برای رفع خراشیدگی های جزئی و کوچکی که روی سطح چوب به وجود می آید، می توانید از موم خمیری و یا قلم مخصوص که با رنگ وسیله چوبی همخوانی دارد، استفاده کنید.

سخن آخر

در سال های اخیر با توجه به استقبال گسترده مردم از وسایل چوبی خانه و استفاده از آن ها در دکوراسیون منازل خود، ما در فروشگاه اینترنتی کاخ عروس تصمیم گرفتیم تا در مورد ویژگی و انواع وسایل دکوراتیو چوبی در منزل صحبت کنیم تا شما با خیالی آسوده اقدام به خرید وسایل چوبی خانه کنید. امیدواریم از خواندن این مطلب نهایت بهره را برده باشید. از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید، متشکریم.

سوالات متداول درباره ی دکوراسیون خانه با وسایل چوبی 

چگونه وسایل چوبی خانه را تمیز کنیم؟

شما می توانید به کمک مقداری آب گرم و صابون اقدام به غبارروبی و تمیزکاری وسایل چوبی منزلتان کنید. البته حواستان باشد که چوب را بیش از اندازه خیس نکنید.

چه عواملی بر قیمت وسایل چوبی خانه تاثیر می‌گذارد؟

جنس چوب، طرح، کیفیت ساب زنی، برش و سایر اقداماتی که برای ساخت وسایل چوبی اجرا می‌شود در قیمت تمام شده آن تاثیرگذار است.

پرطرفدارترین وسایل چوبی منزل کدامند؟

میز تی وی چوبی، مبلمان و آینه کنسول از محبوب ترین وسایل چوبی منزل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!