لیست آینه شمعدان ارزان قیمت

از آنجایی که همه عروس و دامادها توانایی خرید آینه شمعدان های گران قیمت را ندارند ما لیستی از معرفی آینه شمعدان ارزان قیمت کاخ عروس را برای شما مهیا کرده ایم. در این محتوا شما می توانید با توجه به پایین ترین بودجه ای که دارید آینه شمعدان مناسبی را خریداری کنید. در ادامه متنوع ترین آینه و شمعدان ارزان و مقرون به صرفه را مشاهده میکنید با ما همراه باشید.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

آیا توانایی خرید آینه شمعدان گران قیمت را ندارید؟

بعضی از افراد با اینکه علاقه زیادی به آینه شمعدان های گران مانند آینه شمعدان نقره و برنزی اما به دلیل قیمت سرسام آوری که دارند توانایی خرید آن ها را ندارند در نتیجه مجبور می شوند آینه شمعدان های بی کیفیت بخرند یا اینکه اصلا نخرند. ما برای اینکه شرایطی را فراهم کنیم تا تمام زوج ها توانایی خرید آینه شمعدان را داشته باشند یک سری از محصولات کیفیت بالا و قیمت مناسب را تولید کرده ایم و در این محتوا می خواهیم به شما معرفی کنیم و شما را با آینه شمعدان ارزان قیمت آشنا کنیم.

معرفی آینه شمعدان ارزان قیمت

هنوز هم هستند فروشگاه هایی که به فکر جیب مردم و توانایی خرید آن ها باشند. اگر می خواهید برای سفره عقد و سفره هفت سین خود آینه شمعدان بخرید ولی نمی توانید زیاد هزینه کنید اصلا نگران نباشید شما می توانید با کم ترین بودجه با کیفیت ترین آینه شمعدان را بخرید در ادامه مناسب ترین و زیباترین آینه شمعدان های کاخ عروس را به شما معرفی می کنیم .

 آینه شمعدان مجسمه ای ارزان

اگر به دنبال یک طرح خیلی خاص از آینه شمعدان های سلطنتی ارزان هستید, آینه شمعدان مجسمه ای آنتیک میتواند دکوراسیون سلطنتی شما را جذاب تر کند. وجود یک مجسمه زیبا به عنوان پایه ی آینه باعث جذابیت بیش از اندازه آن شده است. شمعدان مجسمه ای با یک شاخه ی کریستالی آن را تبدیل به یک ست زیبا کرده است. جنس آینه و شمعدان مجسمه ای از فلز برنج بوده و بسیار مستحکم و مقاوم می باشد. اگر می خواهید دکوراسیون منزلتان خاص باشد آینه مجسمه ای و شمعدان مجسمه ای یک انتخاب منحصر بفرد می باشد. این مدل جز آینه شمعدان های ارزان فروشگاه ماست.

آینه شمعدان ارزان قیمت مجسمه ای طرح گل
آینه شمعدان ارزان قیمت مجسمه ای طرح گل
ست کامل آینه شمعدون طرح نقره رومینا 60
آیینه شمعدان با طرح نقره ای رنگ

 آینه شمعدون طرح نقره 

زیباترین ست آینه و شمعدان موجود در فروشگاه های اینترنتی بی شک مدل رومینا می باشد. این آینه شمعدان جدید توسط طراحان ماهر تیم کاخ عروس تولید شده است که جذابیت خاصی در بین مشتریان دارد. سبک طراحی آن سبک مدرن می باشد. آینه شمعدان طرح نقره با شکوفه های ریز و ظریف که دور تا دور آینه را پوشش داده است باعث زیبا شدن آن شده است و وجود شمعدان هایی ظریف که با شاخه های کریستالی طراحی شده اند ست آن را چشم نواز کرده است. قیمت آینه و شمعدان رومینا نسبت به مدل و جنسی که دارد بسیار به صرفه می باشد. اگر به آینه شمعدان نقره علاقه دارید اما توانایی خرید آن را ندارید مدل رومینا نیاز شما را برطرف می کند.

 ست آینه شمعدان برنجی

آن چیزی که در نگاه اول شما را به خود جذب می کند ظرافت ست آینه شمعدان برنجی است. دور قاب آینه با یک رز زیبا تزئین شده است. یکی دیگر از ویژگی های آن بیضی بودن آینه می باشد. گل رزی زیبا که خیلی حرفه ای روی قاب اینه تزئین شده است کیفیت طراحی را نشان می دهد. شمعدان برنجی آب نقره،با پایه هایی متفاوت مانند آینه با گل رز طراحی شده که ست زیبایی را خلق کرده است. همانطور که گفته شد جنس ست آینه شمعدان از فلز برنج بوده که دربرابر خوردگی و تیره شدن مقاوم است به همین دلیل طول عمر زیادی برخوردار است. این نسبت به کیفیتی که دارد قیمت بسیار ارزانی دارد. برای مشاهده ویدئو محصول کلیک کنید.

جلوی اینه شمعدون طرح نقره آرمیتا 50
آینه و شمدون برنجی رنگ

آینه شمعدان بزرگ ارزان

آینه شمعدان بزرگ آنتیک یک مدل جذاب برای خانه های بزرگ و دکوراسیون سبک سلطنتی است. این ست زیبا به روش ریخته گری تولید شده و با آبکاری آنتیک جذابیت آن بیشتر شده است. اگر دارای یک خانه بزرگ هستید قطعا خرید آینه شمعدان کوچک برای دکوراسیون زیاد جالب به نظر نمیرسد پس هنگام خرید آینه شمعدان به ابعاد آن توجه کنید. جنس این ست زیبا از فلز برنج است و بسیار محکم و مقاوم می باشد. همانطور که تصاویر مشاهده می کنید وجود تاجی زیبا بالای آینه و طرح دلبرانه شمعدان ها چشم گیری این آینه و شمعدون آنتیک را بیشتر کرده است.فروشگاه اینترنتی کاخ عروس مرجع تولید انواع آینه و شمعدان است.

 آینه شمعدان مدرن عروس

آینه شمعدان مدرن عروس جزو زیباترین مدل های آینه شمعدان های ارزان در فروشگاه اینترنتی کاخ عروس می باشد. دور تا دور آینه ی آن با شاخ و برگ های خیلی ظریف آنتیک طراحی شده که تراش بیضی شکل آینه را بیشتر به رخ مشتریان می کشد. وجود شمعدان هایی که با شاخه های کریستالی به رنگ دودی در کنار آینه زیبایی آن را دو چندان کرده است. جذابیت بیشتر این آینه و شمعدان مدرن به خاطر رنگ منحصر بفرد آن می باشد که به آن آبکاری آنتیک می گویند این ست زیبا دارای جنسی با کیفیت و طراحی خیلی خاص بوده و برای دکوراسیون سبک مدرن یک انتخاب ایده آل می باشد. و یک گزینه های مقرون به صرفه برای زوج ها است.

آینه شمعدان ارزان قیمت مدرن عروس
آینه شمعدان ارزان قیمت مدرن عروس
آینه شمعدان های سایز کوچک هفت سین روشا
آینه شمعدان مدل کوچک

آینه شمعدان سفره هفت سین

یکی از رسوم قشنگ ایرانیان، سفره هفت سین است که هر کدام از سین ها نماد خاصی دارد. آینه شمعدان هفت سین، یکی از اصلی ترین مواردی ست که همگی در سفره هفت سین خود جای میدهند. منطق استفاده از آینه اين است که افراد در لحظه ي تحويل سال ،در آينه به خود نگاه کنند تا ببينند آيا توان رو به رو شدن با خود را دارند و از عملکرد خود در سال گذشته راضي هستند يا خير. ارتفاع آینه 40 و ارتفاع شمعدان 20 سانتی متر است.که به راحتی قابل حمل میباشد. جنس برنجی با آبکاری نقره، به آینه شمعدان استحکام بخشیده.حتی از این مدل اینه و شمعدان برای سفره عقد هم استفاده میشود.

آینه شمعدان کریستال عروس نیز از دیگر طرح هایست که میتوانید در کاخ عروس سفارش دهید:

آینه شمعدان آنتیک عروس

این آینه شمعدان آنتیک عروس زیبا و شیک می باشد. روی قاب این آینه طرح های گل با نگین های زیبا انجام شده و در هد این آینه یک پروانه ظریف قرار گرفته است. این طرح ها به مدل مارگریت معروف است. جنس بدنهَ این آینه و شمعدان طرح نقره از برنج است و جنس رویه آن آبکاری آنتیک می باشد. فناوری ساخت آینه شمعدان آنتیک ریختگری مومی است.شاید براتون سوال پیش بیاد که ریخته گری مومی یعنی چی؟ ریخته گری مومی همون ریخته گری دقیق با مدل های ذوب از جنس موم هست. در روش ریخته گری مومی چون از مدل و قالب ها استفاده شده،و با حرارت سوخته می شوند.

آینه شمعدان آنتیک عروس
آینه شمعدان آنتیک عروس

آیا خرید آینه و شمعدان ضروری می باشد ؟

آینه و شمعدان یکی از وسایل دکوری است و برای بعضی ها فقط روی سفره عقد و سفره هفت سین کاربرد دارد. پس خرید آن چنان ضرورت هم ندارد. درست است که جزو سنت های ایرانیان است که با جهیزیه عروس یا سال نو، اینه شمعدان نیز خریداری می کنند اما الان با توجه به شرایط سخت ازدواج و مشکلات اقتصادی و همچنان کوچک شدن خانه ها، همه چیز فرق کرده است و می توان اقلام غیر ضروری را حذف کرد. در صورتی که خانه تان کوچک است و بودجه محدودی هم برای خرید عروسی دارید، می توانید آینه شمعدان نخرید. یا اگر فکر می کنید باید یکی از آن ها را داشته باشید آینه شمعدان ارزان قیمت بخرید.

مطالب پیشنهادی 

همه چیز در مورد انواع آینه شمعدان + قیمت خرید آن

راهنمای خرید آینه شمعدان

عروس ها چه آینه و شمعدونی بخرن؟ 15 مدل آینه شمعدان عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

توجه!

به علت نوسانات قیمت در بازار، تمامی قیمت ها نامعتبر می باشد!
لطفا قبل از ثبت سفارش قیمت محصول را استعلام بگیرید.