آینه و شمعدان برنجی عروس مدل دایره آنتیک نیکو – 40

آینه برنجی عروس ظریف

آماده ارسال

خرید محصول آینه و شمعدان برنجی عروس مدل دایره آنتیک نیکو - 40

قیمت: ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مشخصات آینه و شمعدان برنجی عروس مدل دایره آنتیک نیکو – 40

این آینه و شمعدان برنجی عروس جدید و ظریف با طراحی ترمه گل آرایی شده انتخابی ویژه برای انواع سلیقه هاست. آبکاری آنتیک جلا و زیبایی بسیار خاصی به آینه شمعدان می بخشد. پشت این آینه و شمعدان از روکش مخمل است. اگر برایتان زیبایی و ظرافت ارزش زیادی دارد این آینه و شمعدان گرد آنتیک میتواند یک انتخاب مناسب باشد. این آینه با پایه های جوش کاری شده و گل های بسیار قشنگی طراحی شده و نمایی گیرا و دیدنی دارد. محصولی با کیفیت و خاص با مناسب ترین قیمت برای شماست.

مشخصات شمعدان برنجی عروس

شمعدان های این آینه با طراحی گل های برجسته و البته ظریف به قشنگی آن افزوده است. پایه های گل کاری شده و طراحی با دقت و شیارهای جالبی که نقش بسته است روی این آینه و شمعدان ان را زیبا و منحصرد به فرد کرده است. دور تا دور این اینه شمعدان مدل جدید با ترمه طراحی شده و در ساخت و تولید این آینه و شمعدان ظرافت معیار اصلی به نظر میرسد که البته کاملا ایده جالب و خاصی شده است.

آبکاری آنتیک چیست؟

چون ظروف برنجی نازک هستند اصولا یک لایه لاک و الکل روی آن ها کشیده می شود که از اکسیداسیون آن ممانعت می نماید این عمل در ظروف برنجی صنعتی هم صورت می پذیرد. آبکاری آنتیک به تنهایی خاصیت زنگ زدگی ندارند. ولی از آنجایی که این نوع مواد جهت آبکاری بر روی ظروفی معمولا از جنس آهن و آلیاژهای مشابه قرار می گیرند و در کل خاصیت فلزاتی مانند آهن یا نقره (سیلور) است که در مجاورت هوا تغییر رنگ بدهند ، بنابراین در زمان تولید و بعد از آبکاری آنتیک و یا پیوتر، حتما باید لایه‌ای بیرنگ از پوششی از جنس پلی‌استر بر روی آن پوشیده شود.

مطلب پیشنهادی: از خرید تا نگهداری ظروف آنتیک و پیوتر + جواب به 10 سوال مشتریان

مزایای خرید آینه و شمعدان برنجی از کاخ عروس

ضمانت 5 الی 10 ساله محصول

ارسال رایگان به تمام نقاط

عودت کالا در صورت بروز هرگونه مشکل

پرداخت در محل برای تمام مشتریان

این مزایا را در راستای کاهش هزینه ها و همچنین راحت کردن خرید محصولات برای مخاطبان فراهم نموده ایم. برای مشاهده تمامی محصولات کاخ عروس اینجا کلیک کنید.

شما در کاخ عروس خواهید توانست به کمک کارشناسان ما از ابتدا با مشاوره و راهنمایی در مورد نحوه انتخاب با توجه به بودجه و چیدمان منزل بهترین انتخاب را داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن و با امن ترین روش های ارسال محصول خود را تحویل بگیرید. از جمله مزایا و خدمات دیگر مجموعه ی کاخ عروس این است محصول انتخابی شما را به صورت سفارشی نیز طراحی کرده و هیچ گونه محدودیتی در طراحی آن ها وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاخ عروس اینجا کلیک کنید.

سوالات متداول درباره ی آینه و شمعدان برنجی عروس آنتیک

آیا رنگ های دیگر آن نیز موجود است؟

بله – امکان سفارشی سازی وجود دارد.

می توان در ابعاد دیگری سفارش داد؟

بله- مزیای خرید از کاخ عروس امکان ساخت سفارشی محصول می باشد.

جنس این ست از چیست؟

جنس آن از فلز برنجی می باشد.

مشخصات

مشخصاتآینه برنجی عروس ظریف

گارانتی

گارانتی 10سال

جنس رویه

رنگبندی

آنتیک

ابعاد شمعدان

ارتفاع 22

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان