میز تلویزیون سفید عروس 170

آماده ارسال

خرید محصول میز تلویزیون سفید عروس 170

قیمت: ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مشخصات میز تلویزیون سفید عروس 170

میز تلویزیون سفید عروس یک مدل بسیار خاص و متفاوت می باشد که این روز ها خیلی ترند شده است. سبکی بسیاره ساده و شیک در بین انواع میز تلویزیون ها می باشد. حاشیه ی پایین میز با طرح زیبا تراشیده شده است. این میز تلویزیون سفید جدید دارای 4 عدد کشوی متوسط می باشد که شما می توانید از آن ها در کاربردهای متفاوت بهره ببرید. حالت خمره ای مانند این میز باعث زیبا سازی آن شده و آن را متفاوت از بقیه ساخته است. رنگ سفید و صدفی مانند آن باعث شده است که عروس خانم ها توجه بیشتری نسبت به آن نشان دهند زیرا مد این روزها با ترکیب رنگ سفید بسیار خاص می شود. اگر شما نیز به تازگی ازدواج کرده اید و می خواهید میز تلویزیون سفید عروس بخرید این مدل یک انتخاب عالی برای شما است.

محصول پیشنهادی کاخ عروس : شما می توانید ست میز کنسول و ویترین آن را از وبسایت کاخ عروس خریداری نمایید.

تزئین میز تلویزیون سفید عروس

 امروزه برای کامل نمودن چیدمان و دکوراسیون خانه عروس لوازم تزیینی و اکسسوری های متفاوتی برای قرار دادن روی میز تلویزیون سفید عروس طراحی و تولید می شوند. همچنین می توانید از وسایل تزیینی کنار میز تلویزیون استفاده نمایید.

 تزیین میز تلویزیون با مجسمه

مجمسه ها یکی از قدیمی ترین لوازم برای دکوراسیون محیط های مختلف هستند. در بسیاری از سبک های چیدمان مانند دکوراسیون سبک سلطنتی از مجسمه های اصیل برای زیبایی بیشتر و خاص نمودن محیط استفاده می شود.

تزیین میز تلویزیون با کتاب

اگر شما اهل مطالعه هستید می توانید میز تلویزیونی را انتخاب نمایید که در قسمت زیرین آن قسمتی به عنوان قفسه کتاب داشته باشد تا بتوانید از آن به بهترین نحو استفاده نمایید.

 تزیین میز تلویزیون با گلدان

برای داشتن یک چیدمان ساده و زیبا در کنار میز تلویزیون خود میتوانید از گلدان هایی در سایز و ارتفاع های مختلف استفاده نمایید. هنگام تزیین میز تلویزیون با گلدان به ابعاد میز، سایز گلدان، رنگ گلدان توجه نمایید.

مطلب پیشنهادی 

مشخصات

مشخصات

ابعاد 170 × 46 × 56 سانتیمتر
رنگبندی

سفارشی, سفید

گارانتی

1 سال

تکنولوژی ساخت

تعداد کشو

نوع میز

چهار پایه

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان