قاب و قرآن طلایی زیبا کد 19

دسته: 4.5 از 5
ارسال از 5 روز کاری

زمان آماده سازی و ارسال محصول


خرید محصول قاب و قرآن طلایی زیبا کد 19

قیمت: تماس بگیرید

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

قاب و قرآن طلایی زیبا کد 19

ابعاد قرآن : 25*18*3

ابعاد قاب قرآن: 29*22*6

وزن: 3Kg

توضیحات

مشخصات قاب و قرآن طلایی زیبا کد 19

این قاب و قرآن عروس زیبا دارای روکش چرم مصنوعی هستند. که بدلیل رنگ سفید و طرح های طلایی آن بیشتر مورد استقبال تازه عروس ها قرار میگیرد. این قرآن در دو رنگ طلایی و نقره ای برای سلایق مختلف طراحی شده؛ که علی رغم ظاهر جذابش  بسیار سبک و زیباست. کیفیت  قیمت این محصول با خرید از مجموعه ی کاخ عروس تضمینی می باشد.

خط و نوشتار قرآن عروس با نقش و نگار طلایی

این قرآن طلایی با خط زیبای نسخ و به قلم عثمان طه و ترجمه روان و دلنشین حسن انصاریان نوشته شده است. کادر اطراف این قرآن در رنگ های مختلف طراحی شده است.


قرآن طلایی


قرآن طلایی


طرح خط و نوشتار قرآن عروس

جایگاه قرآن طلایی در سفره عقد

اجزای سفره عقد به گواهی تاریخ یکی از رسوم و گزینش های پیشینیان بی حکمت و بی دلیل نبود . در واقع گستردن بساط عقد پیش از عروس و داماد نوعی کارت تبریک گویا با آرزوی سعادت برای زوج جوان بود. قرآن به علت اینکه پیامی‌ از طرف خداوند است جهت تحکیم ازدواج باید سر سفره وجود داشته باشد. قرآن باید حتما روی رهل قرار گیرد تا احترام کلام خداوند حفظ شود.

خرید اینترنتی قاب و قرآن

آیا به دنبال یک مرکز فروش هدیه‌ی مطمئن از قاب و قرآن می‌گردید؟ جستجوها را بگذارید کنار و همین حالا به چیزی که می‌خواهید برسید، در وقت و زمان خود نهایت صرفه جویی را بکنید. فروشگاه اینترنتی کاخ عروس ارائه دهنده مناسب ترین و با کیفیت ترین انواع قاب و قرآن،برای هدیه های ارزان و مناسب است. شما می‌توانید انواع قرآن نفیس، قرآن جلد چرم، قرآن وزیری، قرآن عروس و … را از این مرکز دریافت کنید.

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تماس بگیرید