میز تی وی طلایی شبنم سایز 150

مناسب برای تلویزیون تا 55 اینچ

دسته: 3 از 5
آماده ارسال

خرید محصول میز تی وی طلایی شبنم سایز 150
شناسه محصول: نامعلوم

قیمت: ۳,۰۶۰,۰۰۰ تومان

پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مشخصات میز تی وی طلایی شبنم سایز 150

میز تی وی طلایی شبنم یک میز تلویزیون زیبا و با کیفیت می باشد که با طرحی بسیار خاص و ساده ساخته شده است. طراحی این میز به سبک مدرن است و بسیار مناسب می باشد برای خانه هایی که دارای سبک دکوراسیون مدرن و اسپرت می باشند. میز تلویزیون شبنم دارای دو کشو مخفی می باشد و فضای خوبی را برای قرار دادن وسایل دلخواه و اضافیتان در اختیار شما قرار می دهد. این میز دارای یک محفظه باز در وسط کار می باشد که مخصوص قرار دادن دستگاه گیرنده،دیجیتال و DVD طراحی شده است. پایه های این کار از چوب است تا در برابر ضربات احتمالی که در جا به جایی ممکن است رخ دهد مقاوم باشد. این محصول در بسته بندی مطمئن به سراسر کشور ارسال می گردد.

محصول پیشنهادی کاخ عروس: شما می توانید ست ویترین و میز کنسول آن را نیز از سایت کاخ عروس خریداری کنید.

چیدمان منزل با میز تی وی طلایی

اگر میز تی وی طلایی انتخاب کرده اید، پس حتما مبلمان تان نیز به همین رنگ است. بنابراین رنگ دیوار ها، فرش و سایر وسایل ریز و درشت نیز با همین تم رنگی باید انتخاب گردند. اول از همه به سراغ رنگ دیوار ها می رویم. میز تلویزیون معمولا چسبیده به دیوار قرار می گیرد و در هنگام تماشای تلویزیون خواه و نا خواه دیوار پشت سر آن را هم خواهیم دید. پس این دیوار باید به رنگی باشد که با رنگ میز تلویزیون هماهنگ و ست شود. پیشنهاد می شود از رنگ های سفید، شیری برای دیوار پشت میز تلویزیون استفاده شود. همچنین کاغذ دیواری طرح دار با زمینه سفید و کرم و طرح های طلایی رنگ پیشنهادی عالی برای این دیوار است. پوشش کف و همینطور رنگ فرش نیز باید با رنگ مبلمان و آینه و کنسول و میز تی وی طلایی جور باشد. فرشی با طرح و نقشه ایرانی با زمینه کرم رنگ و گل هایی با تم رنگی گلبهی و قهوه ای در این نوع چیدمان عالی به نظر می رسند. استفاده از فرش هایی با رنگ تیره مانند سرمه ای و سبز هیچ گونه هماهنگی با میز تلویزیون طلایی نخواهند داشت. سایر وسایل تزیینی که در قسمت های مختلف خانه و همینطور بر روی میز تلویزیون قرار می گیرند نیز بهتر است در همین محدوده رنگی انتخاب گردند.

جنس این میز از ام دی اف است.بسیار مستحکم و با دوام می باشد.درب کشو های میز تلویزیون شبنم ترکیبی از ام دی اف و شیشه سکوریتی می باشد.شیشه های سکوریتی به خاطر تنوع رنگی که دارد،بسیار زیبا به نظر می رسند و جلوه خاصی به کار می دهد.

ابعاد این میز تلویزیون به شرح زیر می باشد:

طول 52

عرض150

میز تلویزیون شبنم با توجع به ابعادی که دارد برای تلویزیون های 55 اینچ تا 75 اینچ مناسب است.این میز دارای سرویس کامل می باشد.(آینه کنسول،گنجه ویترین،کنسول تک)

رنگ و بخش هایی از طرح با توجه به سلیقه و خواست مشتری قابل تغییر است.

مشخصات

مشخصاتمناسب برای تلویزیون تا 55 اینچ

مدل

رنگبندی

سفارشی, سفید, صدفی, طلایی, طوسی

جنس بدنه

ابعاد

طول 150

تکنولوژی ساخت

گارانتی

5سال

تعداد کشو

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۳,۰۶۰,۰۰۰ تومان