میز کنسول چهار درب سِلما 124

دسته: 0 از 5
آماده ارسال

خرید محصول میز کنسول چهار درب سِلما 124

قیمت: ۹,۷۰۰,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مشخصات میز کنسول چهار درب سِلما 124

اگر به دنبال میز کنسول با ابعاد خیلی بزرگی هستید و نمی توانید آن را در فروشگاه ها پیدا کنید. نگران نباشید کاخ عروس راه گشای مشکل شماست. میز کنسول چهار درب چوبی یک مدل زیبا و کاربردی برای شما می باشد. همانطور که تصویر مشاهده می کنید این کنسول دارای ابعاد بزرگی می باشد که شما را از نظر عمق دار بودن و جا دار بودن بی نیاز می کند. میز کنسول ستوده دارای 4 عدد درب مجزا می باشد که شما می توانید از آن ها در کاربردهای متفاوت بهینه استفاده کنید. کنسول ستوده دارای 4 پایه می باشد که خیال شما را از لحاظ استحکام راحت می کند . به همراه میز کنسول یک آینه با ابعاد بزرگ ارائه می شود که آن را زیباتر می کند. ما برای زیباسازی این کنسول از هنر معرق کاری استفاده کرده ایم.

محصول پیشنهادی کاخ عروس: شما می توانید این محصول را به صورت تک درب و دو درب و سه درب نیز خریداری کنید. برای دیدن نمونه ها اینجا کلیک کنید.

کاربرد میز کنسول چهار درب چوبی معرق 

می‌توان وسایل پذیرایی از مهمان را در میزهای کنسول موجود در اتاق پذیرایی قرار داد؛ به عنوان مثال وسایل یادگاری قدیمی مثل آلبوم‌های خاطره‌انگیز در میز کنسول نگه‌داری می‌شود تا به هنگام پذیرایی اوقاتی جذاب و لذت‌بخش برای مهمانان فراهم آورد. در اتاق ناهارخوری می‌توان وسایل سرو غذا مثل بشقاب، قاشق، چنگال، لیوان، دستمال سفره و … را در میز کنسول گذاشت تا بدون اتلاف وقت و رفت‌وآمد زیاد با آرامش بیشتری به چیدمان میز ناهارخوری پرداخت. میز کنسول چهار درب چوبی تنها در منزل به کار برده نمی‌شود، می‌توان در فضاهای کاری مثل مزون لباس عروس، سالن‌های عروسی و فروشگاه‌های کیف و کفش لوکس و فضاهای این چنینی از میز کنسول نیز استفاده کرد.

مشخصات

مشخصات

ابعاد 190 × 48 × 93 سانتیمتر
رنگبندی

سفارشی, قهوه ای

گارانتی

1 سال

تکنولوژی ساخت

,

تعداد کشو

تعداد درب

چهار درب

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۹,۷۰۰,۰۰۰ تومان