گلدان قلم زنی برنجی مدل خمره ای طرح گلشید کد 101

اورجینال
کاخ عروس

گلدان قلمزنی

دسته: 4.5 از 5
ارسال از 6 روز کاری

زمان آماده سازی و ارسال محصول


خرید محصول گلدان قلم زنی برنجی مدل خمره ای طرح گلشید کد 101

قیمت: ۹۹۰,۰۰۰ تومان

موجودی:فقط 1 عدد در انبار موجود است (می توان پیش خرید کرد)

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

گلدان قلم زنی برنجی مدل خمره ای طرح گلشید کد 101

گلدان قلم زنی برنجی با طرح زیبای گل و مرغ به همراه تزئین پتینه یا سیاه‌قلم، اثری اصیل و ماندگار برای زیبایی بخشیدن به محل کار و خانه و همچنین هدیه‌ای ارزشمند برای هنر دوستان،این گلدان دارای پوشش محافظ برای محافظت از پتینه یا سیاه قلم روی محصول، قلم زنی این محصول به صورت کامل با دست و به صورت چکشی ساخته شده است و نسبت به محصولات مشابه که به صورت ماشینی ساخته شده‌اند کیفیت و زیبایی بالاتری دارد.

مشخصات گلدان قلم زنی طرح گلشید

جنس گلدان قلم زنی برنجی با آبکاری نقره است. ارتفاع این گلدان قلم زنی بسیار شیک و خاص 8 سانتی متر می باشد. گلدان قلمزنی طرح گلشید با نقش بسیار زیبایی قلمزنی شده است.قلمزنی نقش گل و مرغ روی گلدان ظاهر فوق العاده خاصی به سطح گلدان داده است. جالبه بدانید نقش گل و مرغ از نقوش اصیل قلم زنی در ایران می باشد.

پیشنهاد ویژه برای عروس خانم ها

خرید لوازم عروسی برای عروس خانم و آقا داماد، از اهمیت بالایی برخوردار است.بنابراین ما برای عروس خانم ها پیشنهاد منحصربه فردی داریم. گلدان قلم زنی مدل خمره ای را می توانید با آینه و شمعدان قلم زنی بیضی طرح ترمه مدل بیتا،خریداری کنید. این گلدان قلم زنی در کنار آینه و شمعدان قلمزنی ست کامل دکوراسیون منزل برای عروس خانم ها می باشد. گلدان قلمزنی مدل گلشید چون ظاهر گرد دارد،بسیار انتخاب مناسبی در کنار آینه شمعدان های قلمزنی کاخ عروس، به شمار میرود.

گلدان قلم زنی برنجی
ست آینه شمعدان و گلدان قلم زنی برنجی

محصول پیشنهادی: ست آینه شمعدان و گلدان قلم زنی بیضی مدل ارغوان

گلدان قلم زنی برنجی از کجا بخریم ؟

فروشگاه کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه در زمینه ی تولید سرویس کامل قلم زنی آینه و شمعدان آماده ارائه ی بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز می باشد. فروشگاه کاخ عروس ، همانطور که در سایت مشاهده می کنید مرجع کامل آینه و شمعدان در مشهد می باشد. کیفیت کالا ، قیمت مناسب ، ضمانت های طولانی مدت و بسته بندی ایمن و ارسال مطمئن ،از خدمات ویژه ی کاخ عروس مشهد می باشد.

مزایای خرید گلدان قلم زنی برنجی از کاخ عروس

  • ضمانت 5 ساله محصول
  • ارسال رایگان برای تمامی نقاط
  • عودت کالا در صورت بروز هرگونه مشکلی
  • پرداخت در محل برای تمام مشتریان در هر نقطه ای از کشور

را در راستای کاهش هزینه ها و همچنین راحت کردن خرید محصولات برای مخاطبان فراهم نموده است.

شما در کاخ عروس خواهید توانست به کمک کارشناسان ما از ابتدا با مشاوره و راهنمایی در مورد نحوه انتخاب با توجه به بودجه و چیدمان منزل بهترین انتخاب را داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن و با امن ترین روش های ارسال محصول خود را تحویل بگیرید. از جمله مزایا و خدمات دیگر مجموعه ی کاخ عروس این است محصول انتخابی شما را به صورت سفارشی نیز طراحی کرده و هیچ گونه محدودیتی در طراحی آن ها وجود ندارد.

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۹۹۰,۰۰۰ تومان