همه چیز در مورد انواع آینه شمعدان + قیمت خرید آن

جنس انواع آینه شمعدان را نمی‌شناسید؟ آیا از قیمت آینه شمعدان‌ها بی‌خبرید؟ با انواع آینه شمعدان آشنا نیستید؟ آینه شمعدان خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا نمی‌دانید چگونه دکوراسیون منزل خود را با آینه شمعدان بچینید؟ برای رسیدن به جواب تمام این سوال ها در ادامه مطلب با کاخ عروس همراه شوید.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

انواع آینه شمعدان‌ ها رو بشناسید

با توجه به دنیای امروزه علاقه مردم به صنایع دستی و همچنین وجود کسانی که به ترندهای روز دنیا علاقه دارند آینه و شمعدان در انواع متنوع و اجناس مختلف تولید می‌شود. برای مثال برنجی، برنز، کریستال، قلمزنی و غیره در بازار وجود دارد. در ادامه هرکدام را برایتان معرفی کرده‌ایم.

آینه شمعدان قلمزنی

این مدل از آینه شمعدان‌ها یکی از سنتی‌ترین هنرهای ایران است. برای تولید آن‌ها از آلیاژ برنج استفاده می‌شود و با هنر دستی قلمزنی تزئین و آبکاری نقره طراحی می شود. آینه شمعدان قلمزنی سبک های متفاوتی دارد که مشهورترین آن‌ها سبک اصفهان است.

آینه شمعدان قلمزنی عروس بیضی مدل ارغوان کد 13
آینه شمعدان قلمزنی عروس بیضی مدل ارغوان کد 13

آینه شمعدان برنجی

برای ساخت آینه شمعدان‌های طرح نقره از فلز برنج استفاده می‌شود؛ زیرا برنج یکی از پرکاربردترین آلیاژ‌ها محسوب می‌شود و استحکام بالایی دارد و در برابر خوردگی سخت و مقاوم است. همانطور که گفتیم جنس این آینه و شمعدان عروس از آلیاژ برنج است، زیرا الیاژ برنج علاوه بر کیفیتی که دارد قابل آبکاری به رنگ دلخواه شما هم است.

بیشتر بخوانید: چگونه فلز برنج را بشناسیم؟ و چه فوایدی برای بدن انسان دارد؟

انواع آینه شمعدان برنجی
انواع آینه شمعدان برنجی

آینه شمعدان برنز

از فلز برنز به دلیل سختی و استحکامی که دارد برای تولید آینه شمعدان استفاده می‌شود. در اصل رنگ برنز قرمز مانند آن، به دلیل ویژگیهای مختلفی که دارد می‌توان آن ها را آبکاری کرد و به رنگ دلخواه‌تان درآورد.

بیشتر بخوانید: 10 تا از مهم ترین ویژگی و مزایای برنز

آینه شمعدان میناکاری

میناکاری، میناگری یا میناسازی هنری سنتی است که سابقه‌ای در حدود پنج هزار سال دارد و از صنایع دستی محسوب می‌شود. از این هنر برای تولید آینه شمعدان‌های مختلف استفاده می‌شود.

آینه شمعدان میناکاری شده آبی طرح مسجدی
آینه شمعدان میناکاری شده آبی طرح مسجدی

آینه شمعدان آلیاژ

این مدل از آینه شمعدان‌های فلزی یا آلیاژ، همانطور که از نامش پیداست از آلیاژ ساخته شده و کیفیت چندانی ندارد؛ زیرا بعد از مدتی رنگ خود را از دست می دهد و سیاه می شود اما با توجه به قیمتی که دارد کیفیتش مناسب است.

انواع آینه و شمعدان آلیاژ نقره میسا
انواع آینه و شمعدان آلیاژ نقره میسا

آینه شمعدان کریستالی

آینه و شمعدان کریستالی به طور کلی از دو بخش فلزی و کریستالی تشکیل شده است. بخش کریستالی باعث زیبایی بیشتر آن می‌شود و در واقع تزیینی است. کریستال‌ها می‌توانند آویزان باشند و یا در ساختار آینه و شمعدان به کار رفته باشند. با قرار دادن این ست روی کنسول، میز آرایش، بوفه و غیره فضایی دلنشین ایجاد کنید. آینه و شمعدان کریستال برش‌دار هم بسیار سنگین و شکننده‌اند و از طرفی باید هزینه زیادی را برای خرید آن صرف کنید. شروع قیمت آینه و شمعدان کریستال تقریبا از 7 میلیون تومان باتوجه به ابعاد آن است.

قیمت انواع آینه و شمدان های کاخ عروس

قیمت آینه شمعدان قلم‌زنی

این مدل آینه شمعدان‌ها به دلیل اینکه در طراحی آن از هنر دست استفاده می‌شود و تولید آن زمان بر است تقریبا قیمت بالایی دارند و قیمت آن ها حدودا از 5 میلیون تومان شروع می‌شود.

قیمت آینه شمعدان برنجی

شمعدان‌های برنجی دارای طراحی خاصی هستند و نسبت به سایر آینه شمعدان‌ها قیمت مناسب‌تری دارند. قیمت آن برای عروس دامادهایی که بخواهند مقرون به صرفه هزینه کنند مناسب است و قیمت آن ها از 1 میلیون تومان شروع می‌شود.

قیمت آینه شمعدان برنزی

امروزه خرید آینه شمعدان برنز با آبکاری نقره طرفدار بیشتری دارد. این مدل آینه و شمعدان‌ها با طراحی ظریف و زیبا و قیمت مقرون به صرفه‌شان توجه عروس داماد‌ها را به خود جلب می‌کند. شروع قیمت این مدل‌ها همانند آینه شمعدان برنجی است.

خرید اینترنتی انواع آینه شمعدان از کاخ عروس مشهد
خرید اینترنتی انواع آینه شمعدان از کاخ عروس مشهد

نکات مهم هنگام خرید انواع آینه شمعدان

خرید آینه شمعدان برای عروس و داماد مهم‌ترین مسئله است که نیاز به تجربه یا اطلاعات کافی دارد. پس سعی کنید قبل از خرید حتما پرس و جو کنید.

  • آینه شمعدان های نقره با وجود قیمت بالا، کیفیت خوبی دارند؛ اما متاسفانه قیمت بالایی دارد.
  • یک آینه شمعدان خوب باید ازلحاظ کیفیت، قیمت، زیبایی و ماندگاری نظر مخاطب را جذب کند.
  • آینه شمعدان کریستالی شاید ظاهر زیبایی داشته باشد اما کیفیت خوبی ندارد. امکان شکننده‌شدن در این نوع آینه شمعدان زیاد است. با اینکه کیفیت خیلی کمی دارد ولی قیمت آن زیاد است و اصلا مقرون به صرفه نیست.
  • امروزه آینه شمعدان مدل قلم‌زنی از نظر کیفیت و طراحی زیبا مورد استقبال قرار گرفته‌اند. کسانی که به دنبال آینه شمعدان با کار دست هستند پیشنهاد می‌کنیم مدل قلمزنی را انتخاب کنید.

چیدمان آینه شمعدان

در دکوراسیون منزل، بهترین مکان برای گذاشتن آینه شمعدان روبروی درب ورودی منزل شماست. یا اینکه می‌توانید با تهیه یک میز کنسول ازجنس مشابه به شیک تر شدن دکوراسیون منزل خود کمک کنید.

مطالب پیشنهادی 

کاربردهای پُر طرفدار آینه و میز کنسول+نکات مهم برای چیدمان آن

راه تشخیص برنز و برنج اصلی|چه آینه شمعدونی بخرم که اصل باشه؟

سوالات متداول مشتریان

آینه و شمعدان ایرانی بخریم یا خارجی؟

آینه و شمعدان‌های خارجی قیمتی بالاتر دارند و از نظر جنس و کیفیتی هم تفاوتی با تولیدات داخلی ندارند.

قصد دارید آینه و شمعدانتان کنسول داشته باشد یا نه؟

پاسخ این سوال تا حدی به این بستگی دارد که قصد دارید چه میزان فضایی را در منزل به آینه و شمعدانهای‌تان اختصاص دهید، اگر به اندازه کافی در منزلتان فضا دارید، کنسول، انتخاب مناسبی است؛ زیرا می‌توانید بر روی آن مجسمه‌، لوازم تزئینی و دکوری بچینید و نمای متفاوتی را به منزل‌تان ببخشید.

آیا آینه شمعدان را اینترنتی بخریم؟

برای اینکه با خیال آسوده خرید اینترنتی انجام دهید، ضمانت فروشگاه را بررسی کنید. بررسی ضمانت می‌تواند به چند صورت انجام شود. میزان رضایتمندی مشتریان از فروشگاه، امکان برگشت یا تعویض کالا چیزهایی هستند که اگر وجود داشته باشند، نگرانی‌ها را از بین می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

توجه!

به علت نوسانات قیمت در بازار، تمامی قیمت ها نامعتبر می باشد!
لطفا قبل از ثبت سفارش قیمت محصول را استعلام بگیرید.