راهنمای خرید میز تلویزیون

آیا میدانید برای خرید میز تلوزیون چه نکته ای را باید در نظر داشته باشید؟ آیا می دانید راهنمای خرید میز تلویزیون امروزه به یکی از مهمترین دغدغه های خانواده های ایرانی تبدیل شده است؟ امروزه میز تلویزیون های موجود در بازار جزییات زیادی دارند و همین خرید شما را سخت تر می کند و گاهی خرید یک میز تلویزیون برای خانه از خرید خود تلویزیون پیجیده تر می شود. اگر نمی دانید هنگام خرید میز TV به چه نکاتی توجه کنید با راهنمای خرید میز تلویزیون وبلاگ کاخ عروس همراه باشید تا بتوانید بر اساس یکسری اصول میز تی وی مورد نظر خود را بخرید.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

قیمت میز تلویزیون

در وهله اول راهنمای خرید میز تلوزیون باید مشخص کنید چه مقدار بودجه ای برای آن در نظر گرفته اید بعد از آن می توانید طرح و رنگ و جنس میز تلویزیون خود را انتخاب کنید. مقدار بودجه ای که برای خرید میز تلویزیون می توانید در نظر بگیرید شروع قیمت آن ها از 2 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان بوده و بستگی به جنس و مدل و ابعاد و… آنها دارد. در مقاله قیمت انواع میز تلویزیون درباره ی تمام مدل های آن به طور کامل توضیح داده ایم.

 
راهنمای خرید میز تلویزیون
راهنمای خرید میز تلوزیون مدرن

انتخاب سایز میز تلویزیون

یکی از مهم ترین راهنمای خرید میز تلویزیون این است که بدانید اندازه ی میز تلویزیون چقدر باشد؟ دقت داشته باشید که میز شما نباید کوچک تر یا حتی هم اندازه تلویزیون شما باشد. میز TV انتخابی شما باید حداقل از هر طرف 10 سانتی متر از تلویزیون بزرگ تر باشد. در بعضی از مدل های میز تی وی اندازه ی آن می تواند تا دو برابر تی وی شما بزرگ تر باشد در این صورت شما می توانید در سایر قسمت های میز دکوریجات یا دستگاه های دیجیتال خود را قرار دهید. اما اگر نخواهیم از طرفین میز ۱۰ سانتی متر فاصله باقی بگذاریم حداکثر طول ال سی دی(LCD) مناسب برای سایز میز تلویزیون به شرح زیر است:

  • سایز تلویزیون تا ۴۵ اینچ، طول میز تلویزیون ۱۲۰ سانتی متر
  • سایز تلویزیون تا ۵۵ اینچ، طول میز تلویزیون ۱۴۰ سانتی متر
  • سایز تلویزیون تا ۶۰ اینچ، طول میز تلویزیون ۱۶۰ سانتی متر
  • سایز ال سی دی تا ۷۰ اینچ، طول میز ۱۸۰ سانتی متر
انتخاب سایز میز تلویزیون
انتخاب سایز میز تلویزیون

سبک میز تلویزیون

در ادامه مطالب مربوط به راهنمای خرید میز تلوزیون به این بحث می رسیم که میز تلوزیون ها در سبک های مختلفی طراحی و تولید می شوند. سبک هایی مثل سبک سلطنتی و سنتی و سبک مدرن و سبک کلاسیک که جز پرطرفدارترین سبک ها می باشند که هر کدام جزئی جدا نشدنی از سرویس چوب منزل می باشد. سعی کنید سبک میز تی وی با سبک مبلمان و انواع دکوراسیون داخلی منزلتان یکی باشد تا جلوه ای چشم گیر به فضای سالن پذیرایی شما ببخشد.

میز تلویزیون مدرن آلاله کاخ عروس
میز تلوزیون مدرن به سبک چوبی
میز تلویزیون کلاسیک
میز تلویزیون سنتی چوبی

محل قرارگیری میز تلویزیون

قبل از خرید میز تلویزیون به فضایی که می خواهید میز را قرار دهید، توجه کنید. به عنوان مثال خانه های بزرگ میز تلویزیون بزرگ تر و برای خانه های کوچک و آپارتمانی نباید میز تلویزیونی خیلی بزرگ در نظر بگیرید. امروزه مدل هایی به بازار آمده است که برای فضاهای کوچک طراحی شده اند، مانند میز تی وی های دیواری و ام دی اف که بسیار زیبا هستند.

مطلب مرتبط: بزرگ نشان دادن خانه های کوچک

محل قرار گیری میز تلویزیون در پذیرایی خانه
محل قرار گیری میز تلویزیون در پذیرایی خانه

رنگ میز تلویزیون

به عنوان مثال اولین نکته‌ای که رنگ میز تلویزیون را مشخص می‌کند، توجه به رنگ دیوارهای اتاق نشیمن است. اگر فضای کلی دیوارهای منزل شما سفید است، بهترین انتخاب‌ها میز تلویزیونی با رنگ های سفید استخوانی و فیلی می‌باشند. رنگ سفید براق نیز پیشنهاد می‌شود. اگر علاوه بر دیوار رنگ مبلمان شما هم سفید باشد، دیگر رنگ سفید برای میز تلویزیون گزینه مناسبی نیست زیرا باعث بی روح شدن فضای خانه می‌شود. در چنین مواقعی انتخاب یک رنگ مخالف باعث ایجاد کنتراست و زیبایی خواهد شد.

راهنمای خرید میز تلویزیون
راهنمای خرید میز تلویزیون

اکسسوری روی میز تلویزیون

اکسسوری هایی که در تزیین میز تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند تنوع بالایی دارند، این نوع اکسسوری ها شامل انواع گلدان های تزیینی، مجسمه های زیبا، انواع قاب عکس های کوچک، ظروف سفالی و یا شیشه ای، شمع های تزیینی شیک و…. می باشند که هر فرد می تواند با توجه به نیاز خود بهترین آن را انتخاب نماید. محل قرار دادن این دکوری های زیبا تا حدودی تعیین کننده مدل آن می باشند، برای انتخاب مدل دکوری برای میز تلویزیون ابتدا به مدل میز و همچنین نوع چیدمان و تزیین منزل توجه نمایید و سپس سعی کنید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: پر طرفدارترین اکسسوری دکوراسیون منزل را بشناسید.

اکسسوری میز تلویزیون
اکسسوری میز تلویزیون

فاصله محل نشستن تا تلویزیون

فاصله محل نشستن تا تلویزیون نکته دیگری است که هنگام انتخاب میز تلویزیون و محل قرار گیری آن باید به آن خیلی توجه شود. فاصله مناسب از تلویزیون هم به اندازه صفحه آن بستگی دارد. اصول کلی آن این است که فاصله نشستن باید دو برابر اندازه صفحه نمایش تلویزیون باشد. برای مثال اگر تلویزیون خانه 50 اینچی است فاصله مناسب برای نشستن جلوی آن 110 اینچ یا ۳ متر است.

فاصله محل نشستن اعضای خانواده تا تلویزیون
فاصله محل نشستن اعضای خانواده تا تلویزیون

جنس میز تلویزیون

جنس میز تلویزیون نیز مانند سایر لوازم منزل از مواد اولیه مختلفی تشکیل می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. مهم‌ترین نکته به عنوان راهنمای خرید میز تلویزیون باید به خاطر داشته باشید و به آن توجه ویژه‌ای بکنید، این است که جنس با کیفیت‌تر را انتخاب کنید. میزهای مخصوص تلویزیون عموما یا از جنس روکش چوب یا MDF ساخته می شوند و یا از شیشه و فلز که البته مواردی هم در بازار موجود می باشند که برای ساخت آن ها از تمامی این مصالح استفاده شده است. جنس یک میز TV به دلیل قرارگرفتن تلویزیون بر روی آن باید قابل اطمینان بوده و از استحکام بالایی نیز برخوردار باشد. بد نیست چند نکته‌ی کوتاه درزمینۀ جنس میز تی‌وی را با هم مرور کنیم:‌

  • با توجه به دکوراسیون منزلتان، جنس میز را انتخاب کنید. 
  • محکم‌بودن میز را با قراردادن وسایل نسبتاً سنگین روی آن امتحان کنید.
  • دقت کنید وزن میز تلویزیون نباید خیلی زیاد باشد.
  • جنس پایه‌های میز از بدنۀ آن مهم‌تر است. چون کل وزن میز و تلویزیون را تحمل می‌کند.
  • میزهای شیشه‌ای معمولاً ارزان‌تر از بقیۀ میزها هستند.

محصول پیشنهادی کاخ عروس: مشاهده انواع میز تلویزیون ها 

خرید آنلاین میز تلویزیون

امروزه انواع میزها به راحتی از طریق وبسایت ها و شبکه های اینستاگرامی قابل خرید است. انواع زیادی از مدل میزتلویزیون در وب سایت های آنلاین مبلمان و آینه و میز کنسول و فروشگاه‌های معتبر وجود دارد. پس از تعیین موارد ذکر شده مانند ابعاد و ترکیب مناسب با فضای کلی اتاق و نمایشگر، میز خود را انتخاب و سفارش دهید. حتما به ذکر موارد فنی مانند متریال و رنگ در زمان سفارش توجه کنید. مدلی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازشما باشد. فروشگاه آنلاین کاخ عروس تولید کننده انواع میز تلویزیون و آینه کنسول و گنجه و جلومبلی و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!