خرید میز تلویزیون و انواع آن (اسپرت، کلاسیک، چوبی و سنتی)

میز تلویزیون یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی منزل است که سایر وسایل خانه در حول محور آن چیدمان می‌شود. قیمت و خرید میز تلویزیون با توجه به عوامل مختلفی مانند جنس، سبک طراحی میز، وسایل جانبی و اندازه میز تعیین می‌شود. البته در شرایط کنونی با کمتر شدن متراژ منازل، بهتر است میز تلویزیون را کوچک و کاربردی تر انتخاب کنید. ما در ادامه به معرفی انواع میز تلویزیون، قیمت میز تلویزیون و راهنمایی شما در خرید آن می پردازیم. پس در ادامه همراه وبلاگ کاخ عروس باشید.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

آشنایی با انواع میز تلویزیون و جزئیات آن

همانطور که می دانید جهت خرید میز تلویزیون باید یکسری نکات را از قبل دانست. یکی از این نکات آشنا بودن با نوع و مدل این میزها  میباشد. چراکه نوع و مدل و جنس آن ها رابطه مستقیمی با تعیین قیمت میز دارد. میز تلویزیون ها در ابعاد و طرح و جنس های مختلف تولید می شوند اما سبک و مدل هایی از آن طرفداران بی شماری دارد که ما می خواهیم آن ها را به شما معرفی کنیم در ادامه توضیحات جامعی را بیان کرده ایم.

اما قبل از هر چیز شما را به دیدن کلیپ زیر که شما را با تمامیه جزئیات یک خرید میز تلوزیون خوب و باکیفیت آشنا می کند دعوت میکنیم:

میز تلویزیون مدرن یا اسپرت

در سال های اخیر با توجه به اینکه متراژ منازل کمتر شده است و دیگر فضای زیادی برای چیدن وسایل نداریم، میز تلویزیون مدرن در میان انواع میز تلویزیون ، طرفداران بیشتری پیدا کرده است. ظاهر این مدل میزها ساده اما در عین حال شیک و مدرن است. در واقع با رشد و گسترش تکنولوژی و تحولات در زمینه مدرنیته شدن، صنایع چوب و دکوراسیون داخلی از این تحولات عقب نماندند و با طراحی میزهای مدرن در مدل های مختلف، جایگاه خود را در بازار کنونی حفظ کردند. همانطور که می‌دانید میزهای مدرن برای دکوراسیون به سبک مدرن و امروزی مناسب هستند و بیشتر در رنگ های سفید، قهوه ای و طوسی طراحی و روانه بازار می‌شوند.

میز TV طرح MDF و آینه ای

یکی از پرطرفدارترین مدل میز تلوییزیون مدرن، طرح آینه ای و ام دی اف است. میز آینه ای همانطور که از نامش پیداست به میزی گفته می‌شود که در طراحی آن از آینه استفاده می‌کنند. ساختار این میزها این گونه است که بخش جلویی و تنه اصلی میز از متریال آینه ساخته می‌شود و جلوه ای مثال زدنی و زیبا را به منزل می‌بخشد. میز تلویزیون آینه ای به کمک آینه می‌تواند نور را به خوبی منعکس کرده و خانه را بزرگ تر و روشن تر از اندازه واقعی نشان دهد.

قیمت میز تی وی مدرن 

قیمت میز تلویزیون مدرن نسبت به سایر انواع میز تلویزیون ها، قیمت پایین تر و مناسب تری دارد. میز تی وی های سبک اسپرت برای کسانی مناسب است که دکوراسیون منزلشان امروزی و جدید است و می خواهد طبق ترندهای روز دنیا لوازمشان را بچینند یک انتخاب منحصر بفرد می باشد. این میزها ساده هستند و از هنرهای کنده کاری ، منبت کاری و … درطراحی آن ها استفاده نمی‌شود. به همین دلیل قیمت میز تلویزیون مدرن در بازار از 2 میلیون تومان شروع شده و نهایتا تا 3.5 میلیون تومان است.

میز تلویزیون سنتی 

میز تلویزیون سنتی به میزهایی گفته می‌شود که دارای طرح و نقش و نگار سنتی هستند و همیشه طرفداران مخصوص به خود را دارند. این میزها ازگذشته تا به الان جز میزهای پرطرفدار بوده اند و بیشتر با سبک دکوراسیون سنتی متناسب هستند. معمولا افرادی که به تجلل و اشراف گرایی علاقه دارند، معماری منزل خود را به سبک سلطنتی طراحی می‌کنند. بنابراین طراحان، خرید میز تلوی­زیون سنتی را برای چنین سبک هایی پیشنهاد می‌کنند.   

میز تلویزیون معرق کاری

یکی از معروف ترین میزهای تلویزیون سنتی، طرح معرق کاری آن هاست. معرق کاری یک اثر هنری است که با ایجاد طرح و نقش و نگارهای زیبا بر روی میز تلوییزیون، ظاهری مجلل و فاخر را به آن می‌بخشد. به نمونه طرح های معرق کاری شده در تصاویر زیر نگاه کنید، فوق العاده نیست؟!

 قیمت میز TV سنتی 

قیمت میز تلویزیون سنتی باتوجه به اینکه دارای طرح و نقش و نگارهای مختلف است، قیمت بیشتری نسبت به میزهای مدرن دارد. در واقع اگر همین طرح و نقش ها نباشند، شما نمی توانید میز مدرن را از سنتی تشخیص دهید. پس طبیعی است هزینه های معرق کاری و کنده کاری های روی میز سنتی به صورت جداگانه محاسبه می‌شوند و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند. اما به طور متوسط در بازار قیمت میز تلویزیون سنتی از 3 میلیون تومان شروع و نهایتا تا 6 میلیون تومان است.

میز تلویزیون چوبی 

امروزه انواع میز تلویزیون ها در متریال مختلفی طراحی و روانه بازار می‌شوند. یکی از بهترین و با کیفیت ترین متریال های پرطرفدار در میان جوانان و مخصوصا تازه عروس ها، چوب است. میز تلویزیون چوبی در گذر زمان زیبایی، کیفیت و دوام خود را حفظ می‌کند و طول عمر بیشتری نسبت به سایر متریال های دیگر دارد. از مهم ترین مزایای میز چوبی علاوه بر استحکام و طول عمر بالا می‌توان به زیبایی و جلوه خاص این میزها اشاره کرد. اگر شما همین الان سری به بازار و سمساری ها بزنید، متوجه می شوید که متریال چوب همیشه ارزش خود را حفظ می‌کند و همچنان با قیمت بالا به فروش می رسد.

میز TV طرح روکش چوب

از آنجایی که متریال چوب در ساخت میزهای چوبی گران است، خیلی از طراحان از روکش چوب برای ساخت میز تلویزیون استفاده می‌کنند تا علاوه بر زیبایی و کیفیت، قیمت مناسب تری نیز داشته باشد. بنابراین اگر دوست دارید از چوب به عنوان نمادی از طبیعت در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید اما از پس هزینه میز چوبی برنمی‌آیید، به شما توصیه می کنیم میزهای روکش چوب را خریداری کنید.

قیمت میز TV چوبی

قیمت میز تلویزیون چوبی با توجه به نوع چوب به کار رفته در آن متفاوت است. اگر بخواهیم رنج قیمتی برای این مدل از میزها به شما بگوییم، می‌توان گفت قیمت میز تلویزیون چوبی از 4.5 میلیون تومان شروع و نهایتا تا 8 میلیون تومان است.

میز تلویزیون سلطنتی

میز تلویزیون سلطنتی مناسب دکوراسیون داخلی کلاسیک و سلطنتی چیدمان شده اند. در واقع ظاهر این میزها بسیار مجلل و فاخر است و با طراحی خاص خود، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند. شما در بسیاری از فروشگاه ها می‌توانید نمونه های مختلفی از میز تلویزیون سلطنتی را در طرح هاو رنگ های مختلف ببینید و با خرید میز تلویزیون، زیبایی بیشتری را به منزل خود ببخشید. بیشتر میزهای تلویزیون سلطنتی به رنگ های طلایی، سفید، قهوه ای و مشکی طراحی می‌شوند.

میز تی وی طرح برنزکوبی

در بیشتر میزهای تلویزیون سلطنتی برای زیبایی بیشتر از طرح برنز کوبی استفاده می‌کنند. برنز کوبی به هنری گفته می‌شود که بر روی درب و حاشیه های میز به کمک فلز برنز تزئین شده و زیبایی میز را دوچندان می‌کند.

قیمت میز تی وی سلطنتی

قیمت میز تلویزیون سلطنتی با توجه به اینکه یراق آلات به کار رفته در ساخت این دسته از میزها باید با کیفیت باشد، معمولا قیمت بیشتری نسبت به انواع میز تلویزیون های دیگر دارند. این مدل میزها در چشم بیننده القای تجمل و اشراف گرایی می‌کنند و به همین دلیل ظاهری فاخر دارند. تمامی نقش و نگارهای روی میزهای سلطنتی ظریف و پرکار هستند و هزینه هنرهای دستی که روی این میزها به کار برده می‌شود، به صورت جدا محاسبه می‌شوند. اما به طور کلی در حال حاضر قیمت میز تلویزیون سلطنتی از 4 میلیون تومان شروع شده و نهایتا 10 میلیون تومان است.  

عوامل تاثیر گذار روی قیمت میز تلویزیون ها​

متریال و جنس میز تلویزیون | مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت میز

همانطور که پیش تر گفتیم با گسترش تکنولوژی، دیگر طراحی و تولید میز تلوییزیون با یک متریال پاسخگوی نیازهای متفاوت مردم نخواهد بود. به همین دلیل قیمت انواع میز تلوییزیون با توجه به نوع جنس میز می‌تواند ارزان و یا گران باشد. در حال حاضر میزهای تلویزیون در متریال های مختلف چوب، شیشه، ام دی اف و روکش چوب طراحی می‌شوند که در این میان میزهای چوبی، بیشترین قیمت را دارند.

مدل و سبک میز تلویزیون | شما کدام سبک را می پسندید؟

دومین عامل مهم بر قیمت میز تلویزیون، مدل و سبک میز است. کاملا طبیعی است که میزهای سلطنتی و سنتی به دلیل طرح و نقوش خاصی که دارند، نسبت به میزهای مدرن با طراحی ساده، گران قیمت تر هستند. هرچه کار هنری مانند معرق کاری و برنز کوبی بر روی میز بیشتر به کار برده شود، قیمت میز بالاتر می رود.

اندازه میز | هر چه میز بزرگتر باشد، قیمت گران تر است

خب در نهایت اندازه میز نیز بر قیمت میز تلویزیون تاثیر می‌گذارد. طبیعی است که هرچه میز بزرگتر باشد، به دلیل اینکه به متریال بیشتری نیاز دارد و کار بیشتری روی آن اجرا می‌شود، قیمت بالاتری نسبت به میزهای کوچک خواهد داشت. البته بهتر است بگوییم اندازه میز را متناسب با میزان فضای منزل تان انتخاب کنید تا زیبایی و جلوه بیشتری داشته باشد.

رنگ میز تلویزیون

یکی دیگر از عواملی تعیین قیمت میز تلویزیون که از نگاه خیلی از خانم ها پنهان می‌ماند، رنگ میز است. در حال حاضر میزهای تلویزیون در رنگ های مختلفی مطابق با سلیقه های متفاوت طراحی و روانه بازار می‌شوند. اما در این میان برخی از رنگ ها طرفدار و محبوبیت بیشتری نسبت به سایر رنگ ها دارند. به طور مثال میزهایی با تناژ رنگ چوب و قهوه ای به دلیل اینکه به راحتی با سایر چیدمان ست می‌شوند و چشم نوازتر هستند؛ نسبت به سایر رنگ ها، قیمت بالاتری دارند.

عوامل تاثیر گذار روی خرید میز تلویزیون
عوامل تاثیر گذار روی خرید میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون | در هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنیم؟

میز تلویزیون خود را کجا می گذارید؟!

در هنگام خرید میز تلویزیون به این نکته توجه داشته باشید که اندازه تلویزیون باید متناسب با سالن پذیرایی شما باشد. تلویزیون بزرگ در اتاقی کوچک نه تنها زیبایی ندارد بلکه برای سلامت بینایی شما هم مضر است.

جنس میز تلویزیون چیست؟

میز تلویزیون باید از استحکام خوبی برخوردار باشد تا بتوانید تلوییزیون و یا سایر وسایل دکوراتیو مانند گلدان و … را بر روی آن قرار دهید. معمولا بیشتر میزهای تلوییزیون در بازار از جنس ام دی اف هستند و استحکام خوبی دارند.

هارمونی رنگ را فراموش نکنید!

فراموش نکنید میزی مناسب است که از لحاظ رنگ، جنس و سبک با دکوراسیون منزل شما متناسب باشد. اگر یکی از این موارد با سبک چیدمان شما همخوانی نداشته باشد، زیبایی منزل شما را کمتر کرده و نوعی به نظمی را به بیننده القا می‌کند.

حواستان به وسایل روی میز تلوییزیون هست؟

معمولا از میز تلویزیون تنها برای قرار دادن تلویزیون استفاده نمی‌کنند، پس بهتر است قبل از خرید میز تلویزیون، دکوراسیون میز تلویزیون خود را انتخاب کنید. اگر فضای منزل شما کوچک است، پیشنهاد می‌کنیم تا میز تلویزیون کشودار بخرید تا بتوانید از فضای درون کشوها نیز استفاده کنید.

فاصله نشستن تا تلویزیون را رعایت کنید

فرمول کلی برای نشستن در مقابل تلویزیون به این صورت است که شما باید دو برابر اندازه تلویزیون از آن فاصله داشته باشید.به طور مثال اگر اندازه تلویزیون شما 60 اینچ است، بهتر است شما 120 اینچ با تلویزیون فاصله داشته باشید.

سخن آخر

میز تلویزیون به عنوان یکی از مهم ترین وسایل منزل که علاوه بر زیبایی، کاربرد مهمی در دکوراسیون منزل دارد در رنگ، متریال و مدل های مختلفی طراحی و روانه بازار می‌شوند. در بازار قیمت انواع میز تلویزیون با توجه به سبک و متریال متغیر است. به همین دلیل ما در این مطلب سعی کردیم در مورد انواع میز تلویزیون و قیمت آن ها با شما صحبت کنیم. شما برای خرید اینترنتی میز تلویزیون می‌توانید همین الان به فروشگاه اینترنتی کاخ عروس مراجعه کرده و جدیدترین و مدرن ترین مدل های مختلف میز تلویزیون را به همراه قیمت مشاهده کنید. از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید، متشکریم.

سوالات متداول درباره خرید میز تلیویزیون ها

انواع میز تلویزیون کدامند؟

میزهای تلویزیون در سبک های مختلف مدرن، سلطنتی و سنتی در متریال های مختلف شیشه، چوب، ام دی اف و روکش چوب طراحی می‌شوند. شما میت‌وانید با توجه به سبک دکوراسیون منزلتان اقدام به خرید میز تلوییزیون کنید.

قیمت میزهای مدرن تلوزیون چقدر است؟

میزهای مدرن با توجه به اینکه ظاهری ساده و امروزی دارند، نسبت به سایر انواع میزهای تلوییزیون، قیمت مناسب تری دارند. معمولا رنج قیمت میزهای مدرن حدود 2 تا 3.5 میلیون تومان است.

برای سبک کلاسیک، چه مدل میز تلویزیون مناسب است؟

سبک های کلاسیک و سنتی به دلیل زرق و برق و ظاهری اشراف گرایانه ای که دارند، بیشتر میزهای سنتی و سلطنتی پیشنهاد می‌شود. این میزها ظاهر ساده‌ای ندارند و بر روی آنها از معرق کاری و هنرهای دستی استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!