درباره میز کنسول ام دی اف (MFD) چه میدانید؟

جنس ام دی اف یکی از متداول ترین انواع اجناس مورد نیاز برای منزل و یا محیط کار به حساب می آید. میز کنسول ام دی اف هم از این قاعده مستثنی نیست و به خوبی توانسته در بازار جای باز کند. میز کنسول، نیاز مبرم منزل هر فرد خوش ذوق و سلیقه است. این محصول شیک و مدرن یک میز چند منظوره و یا چند کاره است. کاربرد های قابل توجهی دارد. هر فردی را مجاب میکند که یکی از آنها را برای خانه خود خریداری کند. در این مطلب تمام آنچه که باید درباره ی آینه و میز کنسول های ام دی اف بدانید بیان شده است پس تا انتهای بحث همراه ما باشید.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

ام دی اف چیست؟

برای اینکه درباره آینه و میز کنسول ام دی اف اطلاعات بیشتری بدست آورید بهتر است بدانید جنس ام دی اف چیست! ام دی اف(MDF) مخفف عبارت «تخته فیبر با چگالی متوسط» (Medium Density Fiberboard) است که در دسته فراورده‌های چوبی قرار می‌گیرد. لغت MDF به معنای تخته فیبر با چگالی متوسط می ­باشد، تخته های ام دی اف جزو فراورده ‌های چوبی محسوب می­ شود. mdf نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد. mdf پس از تولید روکش می­ شود، این روکش‌ها معمولا علاوه بر تزیینی بودن و زیبایی به دوام و کاربرد آن در محیط‌ هایی مانند آشپزخانه کمک می‌کند. روکش ملامینه متداول ‌ترین نوع روکش برای ام دی اف می‌باشد که در آن فرایند کاغذ نقش دار آغشته به چسب با فشار و حرارت پرس بر روی تخته چسبانده می‌ شود.

انواع چوب ام دی اف در رنگ های مختلف
انواع چوب ام دی اف در رنگ های مختلف

میز کنسول ام دی اف چیست؟

متریال mdf دیگر این روز ها مرزها را در عرصه دکوراسیون داخلی در نوردیده و در همه نقش ها ظاهر میشود. از میز تلویزیون گرفته تا کابینت و ویترین و میز کنسول و باکس دیواری و شلف و … را میشود با متریال mdf در بازار یافت. میز کنسول MDF هم از این قاعده مستثنی نبوده و به خوبی توانسته در دل کاربران خود جای باز کند. میز کنسول، نیاز مبرم منزل هر فرد خوش ذوق و سلیقه ایست. این المان کوچک و دوست داشتنی یک میز چند منظوره و یا چند کاره است که کاربرد های بسیاری دارد که هر فردی را مجاب میکند که یکی از آنها را برای خانه خود تهیه کند. هم اکنون زمان میدان دادن به میز کنسول های mdf است که با طراحی های بی نظیر و استحکام فوق العاده به بازار آمده و رقبای خود را از میدان به در نموده اند.

میز کنسول سه درب شیدا از جنس ام دی اف
میز کنسول سه درب شیدا از جنس MDF

انواع و اقسام میز کنسول MDF

میز کنسول mdf در انواع آینه دار ( آینه کنسول) و بدون آینه وجود دارند. طبیعتا وجود آینه برای همه میز کنسول ها ضروری نیست. به همین دلیل میز کنسول هایی ساخته شدند که آینه در آنها دیگر پیدا نمیشود. بعضی از میز کنسول ها بدلیل شباهت به جا کفشی ممکن است با این وسیله اشتباه گرفته شوند. پس اگر به شو روم ها و فروشگاه های میز کنسول مراجعه کردید، در نگاه اول سعی کنید به اشتباه نیفتید.میز کنسول ها در طرح های بسیاری یافت میشوند. از انواع میز مانند آن گرفته تا مدل های جمع و جور و کم جای میز کنسول mdf را میتوانید در بازار بیابید. باز هم تاکید میکنیم که باید ابتدا در نظر داشته باشید که چه کاربردی از میز کنسول میخواهید.

انواع میز خانه چوبی و ام دی اف
انواع میز خانه چوبی و ام دی اف

خصوصیات میز کنسول های ام دی اف اسپرت

میز کنسول ها معمولا دارای چند قفسه ی درب دار یا بدون درب و یا کشو هستند تا بتوانند نیاز های شما را برای قرار دادن انواع وسایل برطرف سازند. همچنین نوع بدون آینه آنها معمولا یک درب کتابی در بالای خود دارند که اشیاء ریز را میتوانید در آن قرار دهید. ابعاد میز کنسول mdf مشخص و از پیش تعریف شده نیست. بلکه شما باید متناسب با کاربرد و فضایی که دارید، میز کنسول مورد نیازتان را تهیه کنید. وزن میز کنسول ها هم بسته به متریال و ابعاد آن متغیر خواهد بود.

دکوراسیون منزل با میز کنسول ام دی اف

مهم ترین مسئله که باید در نظر داشته باشیم این است که در چه مکانی میخواهیم از اینه کنسول ام دی اف خود استفاده کنیم؟ ذکر این نکته ضروریست که نمیتوانید میز کنسول را هر جایی که دوست داشتید قرار بدهید؛ بلکه قوائد خاصی از دید دکوراسیون منزل وجود دارد که باید طبق آنها عمل کنید. شما میتوانید میز کنسول خود را در ورودی خانه قرار دهید تا علاوه بر زیباتر کردن قسمت ورودی، مکانی برای قرار دادن وسایل دم دستی و … داشته باشیم. اگر قصد دارید کنسول ام دی اف ساده را در قسمت پذیرایی قرار دهید، حتی الامکان آینه بالای کنسول را کوچکتر تهیه کنید. در واقع بیشتر سعی کنید وقتی کنسول را در پذیرایی قرار دادید،برای چیدمان بهتر با اکسسوری روی میز کنسول آن را تزیین کنید و همچنین اگر منزل شما دکوراسیون سلطنتی دارد پیشنهاد می کنیم یک میز کنسول MDF سلطنتی تهیه کنید.

دکوراسیون منزل با میز کنسول ام دی اف
دکوراسیون منزل با میز کنسول ام دی اف

نکات مهم برای خرید میز کنسول ام دی اف

نکاتی که شما عزیزان باید مدنظر داشته باشین اینه که اول از همه به متراژ منزل خود دقت کنید.خانه هایی با متراژ کمتر طبیعتا باید میز کنسول با ابعاد کوچکتر انتخاب کنید. اگر متراژ منزل شما بزرگ باشد آینه کنسول با ابعاد بزرگ انتخاب کنید .همچنین از نظر رنگ بندی معمولا با رنگ مبلمان منزل باید یکی باشد.فروشگاه کاخ عروس، برای شما عزیزان آینه کنسول های ام دی اف (mdf) زیبایی طراحی کرده است.همچنین از نظر رنگ بندی و کیفیت و قیمت کاملا باب میل شما عزیزان است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

توجه!

به علت نوسانات قیمت در بازار، تمامی قیمت ها نامعتبر می باشد!
لطفا قبل از ثبت سفارش قیمت محصول را استعلام بگیرید.