کاربردهای تنگ قلمزنی

شاید براتون سوال شده که تنگ قلمزنی چیه و اصلا کجای دکور خونه ازش استفاده کنیم و دقیقا چه تنگ قلم زنی چه کاربردهایی داره؟ با کاخ عروس همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم و شمارا با چیستی تنگ قلم زنی آشنا کنیم از کاربردهای تنگ قلم زنی صحبت کنیم.

آینه و شمعدان کاخ عروسفروشگاه اینترنتی کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع آینه شمعدان اعم از آینه شمعدان قلم زنی و آینه شمعدان طرح نقره یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خرید اینترنتی در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرید و یا به صورت سفارشی بسازید.

شما میتوانید با رفتن به بخش فروشگاه محصولات ما، انواع و اقسام آینه شمعدان ها را با قیمت های مناسب و ارزان انتخاب کرده و خریداری نمائید.

فهرست مطالب

تنگ قلم زنی چیست؟

تنگ یا پارچ قلم زنی، دارای یک دهانه و اغلب یک دسته است. با عنوان های شاخ دار یا نیزه ای، نوعی ظرف است که اغلب برای نگهداری مایعات از آن استفاده میشود. در ایام قدیم به عنوان ظرف نگهداری شراب و نوشیدنی های دیگر مورد استفاده بوده است. تنگ های مسی، برنجی، نقره ای و آبکاری طلایی با طرح های قدیمی و قلمزنی موجود هستند که در زیباسازی و دکوراسیون خانه نقش به سزایی دارند. از کاربردهای تنگ قلمزنی میتوان به قرارگیری در میز تلویزیون، کمد اتاق خواب، کنار کابینت های آشپزخانه و در خانه های قدیمی بر روی طاقچه ها اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی

آینه و شمعدان از کجا بخرم؟

تنگ قلم زنی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

همه چیز درباره هنر آینه کاری + تاریخچه

مهمترین کاربردهای تنگ قلم زنی

  1. تنوع سلیقه ای تنگ قلمزنی در طرح و دکور خانه
  2. ست شدن راحت تنگ قلمزنی با سایر وسایل خانه {رنگ برنجی که هم به طلایی و هم به برنزی نزدیک است راحت با دکور خانه میکس میشود}
  3. ترکیب تنگ قلمزنی با دکوراسیون مدرن{استفاده از تنگ برنجی در دل یک دکوراسیون مدرن خیلی به چشم خواهد آمد.}
  4. آلیاژ برنج به کار رفته شده در تنگ قلمزنی و تاثیر آن در طب سنتی {مس و روی موجود در این الیاژ از بیماری های گوارشی,مشکلات کبدی,چین و شروک شدن پوست و ناراحتی های فیزیکی مانند کمردرد جلوگیری میکند. در ادامه ی این خواص، دور شدن احساس کسالت و خواب الودگی و رفع اعصبانیت,میتوان اشاره کرد.}

افراد علاقه مند به استفاده از کارهای هنری در تزیین خانه میتوانند این تنگ قلمزنی برنجی را به اغوش گرم خانه ی خود هدیه کنند. این کار بسیار نزدیک به طرح های سلطنتی بوده . برای مثال استفاده از تنگ قلمزنی در کنار مبلمان سلطنتی یا سرویس غذاخوری,بسیار جلوه کننده است. در سالیان گذشته بسیاری از وسایل برای مدتی مد شدند اما امروز اثری از انها مشاهده نمیشود.اما تنگ قلمزنی به هر اندازه هم که از سن ان بگذرد قدیمی نخواهد شد و از مد نمی افتد.

برای دیدن نمونه های تنگ قلمزنی کاخ عروس اینجا را ببینید.

سوالات متداول کاربران درباره تنگ قلم زنی

تنگ قلم زنی چیست؟

تنگ یا پارچ قلم زنی، دارای یک دهانه و اغلب یک دسته است. با عنوان های شاخ دار یا نیزه ای نیز شناخته میشود که اغلب برای نگهداری مایعات از آن استفاده میشود. در ایام قدیم به عنوان ظرف نگهداری شراب و نوشیدنی های دیگر مورد استفاده بوده است.

مهمترین کاربردهای تنگ قلم زنی چیست؟

  1. تنوع سلیقه ای تنگ قلمزنی در طرح و دکور خانه
  2. ست شدن راحت تنگ قلمزنی با سایر وسایل خانه 
  3. ترکیب تنگ قلمزنی با دکوراسیون مدرن
  4. آلیاژ برنج به کار رفته شده در تنگ قلمزنی و تاثیر آن در طب سنتی
درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!