آینه شمعدان جدید برنجی پاپیون نقره 40

آماده ارسال

خرید محصول آینه شمعدان جدید برنجی پاپیون نقره 40

قیمت: ۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

آینه شمعدان جدید برنجی پاپیون نقره 40

آینه و شمعدان پاپیون نقره ۴۰

توضیحات

مشخصات آینه شمعدان جدید برنجی پاپیون نقره 40

یکی از زیباترین مدل های فروشگاه کاخ عروس آینه شمعدان جدید برنجی پاپیون برنجی می باشد. این آینه شمعدان از جنس فلز برنج می باشد. دور قاب آینه را با طرح گل های زیبا تزئین کرده ایم و آینه آن دارای یک پایه محکم با طراحی بسیار خاص می باشد که روی آن را یک پاپیون زیبا قرار داده ایم. به همراه این آینه یک جفت شمعدان ست آن نیز ارائه می شود. شمعدان های آن دارای یک قپه کریستالی و یک پاپیون زیبا می باشد که آن را خاص و جذاب کرده است. نوع قاب آینه دایره می باشد که با انواع سبک دکوراسیون منزل شما ست می شود. این ست زیبا به خاطر رنگ و مدل خاصی که دارد در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

محصول پیشنهادی کاخ عروس: اگر شما به جنس برنجی علاقمند هستید و اصالت برای شما الویت دارد به شما آینه و کنسول های برنجی را پیشنهاد می کنیم.

کاربرد آینه شمعدان جدید برنجی نقره ای

هنگام خرید آینه و شمعدان حتما به کاربردی که بعد از عقد در منزل شما خواهد داشت هم فکر کنید. بسته به متراژ خانه می توان استفاده های مختلفی از آنها کرد. اگر منزل شما بزرگ و جا دار است می توانید برای پر کردن بخشی از سالن، راهرو و … از آینه و شمعدان کنسولی استفاده کنید. یا با نصب آینه در دیوار از آن به عنوان آینه ی قدی سود ببرید. اما اگر قرار است خرید آینه شمعدان بعدها فقط باعث دست و پاگیری شود؛ بهتر است که از همان اول خریده نشوند و برای استفاده در سفره ی عقد هم اجاره گردند. آینه شمعدان جدید برنجی تنها کاربرد تزئینی در سفره های عقد و هفت سین را ندارند و با کمی خلاقیت و تفکر می توان جایگاه مناسبی برایشان در خانه پیدا کرد.

چرا آینه شمعدان جدید برنجی بخریم؟ 

جنس برنجی به دلیل ماندگاری بالایی که دارد می تواند تا سالیان سال آن را نگه داشته و آن را به عنوان هدیه به فرزندان خود بدهید. یکی دیگر از مزایایی که آینه گرد نقره ای برنجی دارد این است که شما می توانید بعداز چند مدت رنگ آن را تغییر دهید و طبق سلیقه ی خود آن را آبکاری کنید.

 مطلب پیشنهادی 

همه چیز در مورد انواع آینه شمعدان +قیمت خرید آن

چگونه آینه شمعدان برنجی خود را با روش های خانگی جلا دهیم یا براق کنیم؟

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

سفارشی

گارانتی

5سال

نوع قاب آینه

گرد

تعداد شعله

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید
    • پریسا

      خیلی مدلش خاصه تا حالا ندیده بودم جای دیگه🤏🤏🤏

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان