آینه شمعدان قلم زنی تهران مدل ارغوان 75

دسته: , 0 از 5 2فروش موفق
آماده ارسال


خرید محصول آینه شمعدان قلم زنی تهران مدل ارغوان 75

قیمت: ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

موجودی:اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مشخصات آینه شمعدان قلم زنی تهران مدل ارغوان 75

جنس این ست آینه شمعدان قلم زنی تهران از برنج می باشد و همانطور که می دانید برنج یکی از پرکاربردترین آلیاژ‌ها محسوب می‌شود که مستحکم، و در برابر خوردگی سخت و مقاوم می باشد به همین دلیل می توان از آن برای ساخت جواهرات و وسایل دکوری مثل گلدان های قلمزنی و میز و شمعدان عروس اشاره کرد. این آینه و شمعدان با آبکاری نقره می باشد و گرداگرد آینه قلمزنی را با گل های زیبا طراحی کرده ایم.

آینه و شمعدان تاجدار سیاه قلم

در این ست زیبا آینه با قلمزنی حرفه ای به صورت نقره ای مات یا همان سیاه قلم،تزئین شده که ظاهری منحصر به فرد به آینه می دهد که در نوع خودش متفاوت است.شمعدان قلمزنی یا لاله های قلمزنی این محصول،به صورت حرفه ای قلمکاری شده است. آویز های لاله ظاهر زیبایی به آن داده که بسیار چشم نواز است. آویزها به صورت ظریف و هنرمندانه به لاله متصل شده است. این آینه و شمعدان لاله شکل همراه با تاج می باشد.

محصول پیشنهادی کاخ عروس: شما می توانید سرویس کامل آینه و میز و شمعدان قلم زنی را از وبسایت کاخ عروس خریداری نمایید.

چه آینه و شمعدانی برای دکور منزل مناسب است؟

از آنجا که در خرید برای عروسی، آینه و شمعدان عروس بسیار اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم فقط دنبال آینه و شمعدان ارزان نباشید.زیرا آینه شمعدان یکی از وسایلی است که از نظر معنوی ارزش زیادی دارد.فرض کنید که چندین سال از زندگی مشترک شما و همسرتان میگذرد و فرزند شما هم ازدواج کرده، میخواهید به عنوان یادگاری هدیه ای برای عروسی به عروس خانم بدهید. صد در صد اولین گزینه برای خرید عروسی، آینه و شمعدان قلمزنی می باشد. که هم از نظر کیفیت هم از نظر معنوی ارزش زیادی دارد. هنر قلمزنی از هنرهای کهن ایرانیان به شمار می رود که استادان بنام ایرانی مخصوصا اصفهان،با ایده و سلیقه هایی عالی، این محصولات قلمزنی را خلق می کنند.

آینه و شمعدان تاج دار قلمزنی از کجا بخریم؟

فروشگاه کاخ عروس با بیش از 50 سال سابقه در زمینه ی تولیدآینه و شمعدان آماده ارائه ی بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز می باشد. فروشگاه کاخ عروس، همانطور که در سایت مشاهده می کنید مرجع کامل آینه و شمعدان در مشهد می باشد. کیفیت کالا، قیمت مناسب، ضمانت های طولانی مدت و بسته بندی ایمن و ارسال مطمئن، از خدمات ویژه ی کاخ عروس مشهد می باشد.

شما در کاخ عروس خواهید توانست به کمک کارشناسان ما از ابتدا با مشاوره و راهنمایی در مورد نحوه انتخاب با توجه به بودجه و چیدمان منزل بهترین انتخاب را داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن و با امن ترین روش های ارسال محصول خود را تحویل بگیرید. از جمله مزایا و خدمات دیگر مجموعه ی کاخ عروس این است محصول انتخابی شما را به صورت سفارشی نیز طراحی کرده و هیچ گونه محدودیتی در طراحی آن ها وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاخ عروس اینجا کلیک کنید.

سوالات متداول درباره ی آینه شمعدان قلم زنی تهران

آیا می توان در ابعاد بزرگ تر یا کوچک تر سفارش داد؟

بله امکان سفارشی سازی وجود دارد.

سبک قلم زنی این ست چیست؟

برای تولید آن از سبک قلم زنی اصفهان استفاده شده است.

جنس این سرویس از چیست؟

جنس آن از فلز برنج درجه یک می باشد.

مشخصات

مشخصات

ابعاد 50 × 70 سانتیمتر
جنس بدنه

تکنولوژی ساخت

جنس رویه

,

ابعاد

66

برند

قلمکا

ابعاد شمعدان

33

نوع قلمزنی

برجسته دورو, گل ارغوان

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان