آینه شمعدان نقره عروس مدل شهروز 60

آماده ارسال

خرید محصول آینه شمعدان نقره عروس مدل شهروز 60
شناسه محصول: نامعلوم

قیمت: ۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان

پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

آینه شمعدان نقره عروس مدل شهروز 60

آینه و شمعدان عروس شهروز ۶۰ با پروانه

توضیحات

آینه شمعدان نقره عروس مدل شهروز 60

عروس خانم هایی که به دنبال آینه و شمعدان خیلی خاص هستید مدل آینه شمعدان نقره شهروز یک سبک خیلی جذاب برای شما می باشد. دو رتا دور آینه تشکیل از گلبرگ هایی بسیار ظریف که طرحی چشم گیر به آن داده است. تزئین آینه با یک پروانه کوچک در گوشه ی سمت چپ آینه باعث شده است که نگاه همه به آن خیره بماند. این آینه دارای یک جفت شمعدان با طراحی فوق العاده خاص می باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید وجود یک فرشته کوچک روی پایه های شمعدان و همچنین طراحی شاخه های شمعدان با کریستال های دودی به جذابیت و خاص بودن آن افزوده است. این ست زیبا یک از پر فروش ترین های کاخ عروس می باشد. و جنس آن از فلز برنج با کیفیت است.

توجه: اگر نمی دانید قیمت آینه و شمعدان عروس چه مقدار هستند مقاله قیمت انواع آینه شمعدان را بخوانید.

محصول پیشنهادی کاخ عروس: شما می توانید مدل های دیگری از آینه شمعدان ها را از وبسایت کاخ عروس خریداری نمایید.

انتخاب آینه شمعدان نقره عروس 

انتخاب آینه و شعمدان عروس کار نسبتا دشواری است و از آنجایی که از آینه و شمعدان برای تزیین سفره عقد ایرانی استفاده می شود بهتر است در انتخاب طرح و رنگ آن حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید آینه و شمعدان شیک و زیبایی را تهیه کنید. آینه و شمعدان در انواع طرح و جنس های مختلف موجود است و اگر شما کمی سلیقه به خرج دهید می توانید آینه و شمعدان مناسبی را از بین این مدلهای متنوع انتخاب کنید.
آینه و شمعدان های طرح نقره جدیدترین مدله ای آینه شمعدان عروس هستند و این مدلها جدیدا به بازار آمده اند. آینه و شمعدان های نقره نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند. اغلب آینه و شمعدان های برنجی در رنگ آنتیک موجود هستند و اگر این مدل ها با دکوراسیون منزل شما همخوانی و مطابقت دارند برای شما جزء بهترین انتخاب محسوب می شوند همچنین این آینه و شمعدان ها سادگی و جذابیت خاصی دارند.
 
مشخصات

مشخصات

ارتفاع آینه ها

سایز50, سایز60, سایز70

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان