آینه و شمعدان طرح نقره مدل نیکو 341

آماده ارسال

خرید محصول آینه و شمعدان طرح نقره مدل نیکو 341

قیمت: ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

آینه و شمعدان طرح نقره مدل نیکو 341

آینه و شمعدان سایز ۴۰

مدل نیکو

تسمه ابرویی

توضیحات

آینه و شمعدان طرح نقره مدل نیکو 341

آینه و شمعدان طرح نقره یکی از خاص ترین محصولات این مجموعه می باشد. برای طراحی و زینت آینه ی این ست از گل رز الگو برداری شده است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید قسمتی از فریم آینه را گلبرگ های گل رز نقش داده ایم و در قسمت زیرین آینه از پایه های محکم و چشم نواز استفاده کرده ایم که به زیبایی آن می افزاید.برای طراحی جاشمعی آن از کریستال های درخشان استفاده شده که به جذابیت آن اضافه کرده است. این ست جذاب و زیبا به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد در بین مخاطبان طرفداران زیادی دارد. این آینه و شمعدان از جنس برنج می باشد و همانطور که می دانید برنج در برابر خوردگی مقاوم است به همین دلیل برای ساخت ست این و شمعدان ها از آلیاژ برنج استفاده می شود.

خرید آینه و شمعدان عروس

یکی از لوازم و تجهیزات که عروس و داماد ها به عنوان اولین خرید خود برای شروع زندگی تهیه می کنند آینه و شمعدان طرح نقره می باشد این آینه ها مدل های مختلفی دارند که هر شخص متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب می‌کند. در حال حاضر زیباترین و شیک ترین آن ها آینه شمعدان آبکاری نقره می باشد. قیمت این محصول بر اساس مدلی که دارد تعیین می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در کل محصولات نقره با استقبال بی نظیری رو به رو هستند.

مزایای خرید آینه و شمعدان طرح نقره کاخ عروس

  • ضمانت 5 ساله محصول
  • ارسال برای تمامی نقاط
  • عودت کالا در صورت بروز هرگونه مشکلی
  • پرداخت در محل برای تمام مشتریان در هر نقطه ای از کشور

را در راستای کاهش هزینه ها و همچنین راحت کردن خرید محصولات برای مخاطبان فراهم نموده است.

شما در کاخ عروس خواهید توانست به کمک کارشناسان ما از ابتدا با مشاوره و راهنمایی در مورد نحوه انتخاب با توجه به بودجه و چیدمان منزل بهترین انتخاب را داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن و با امن ترین روش های ارسال محصول خود را تحویل بگیرید. از جمله مزایا و خدمات دیگر مجموعه ی کاخ عروس این است محصول انتخابی شما را به صورت سفارشی نیز طراحی کرده و هیچ گونه محدودیتی در طراحی آن ها وجود ندارد.

مشخصات

مشخصات

ابعاد شمعدان

ارتفاع 25.5

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان