آینه و میز چوبی 3 درب برنزکوب

دسته: 0 از 5
آماده ارسال

خرید محصول آینه و میز چوبی 3 درب برنزکوب

قیمت: ۲۹,۸۵۰,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مشخصات آینه و میز چوبی 3 درب برنزکوب

با توجه به تفاوت سلیقه ای که در خانم ها وجود دارد, کسانی هستند که نیز سبک مدرن را دوست نداشته و به سبک کلاسیک علاقه مند باشند. آینه و میز چوبی برنزکوب یکی از کنسول هایی می باشد که اکثر خانم های کلاسیک پسند را مجذوب خود می کند. آینه کنسول چوبی دارای 3 درب جادار و بزرگ می باشد که شما می توانید ظروف و لوازم قدیمی یا کم مصرفتان را داخل آن ها قرار دهید. این کنسول علاوه بر 3 درب دارای سه کشو می باشد که می توانید داخل آن ها عکس های قدیمی و یا مدارک خود را بگذارید و از آن ها خیلی بهینه استفاده کنید. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید روی درب و کشو نقش گل و برگ هایی را مشاهده می کنید که به زیبایی با فلز برنز طراحی شده است. این کنسول به همراه آینه ای مستطیلی ارائه می شود.

محصول پیشنهادی کاخ عروس : شما می توانید این محصول را به صورت تک درب و دو درب و سه درب نیز خریداری کنید. برای دیدن نمونه ها اینجا کلیک کنید.

استفاده از آینه و میز چوبی در دکوراسیون منزل

استفاده از  آینه و میز چوبی در دکوراسیون منزل جدا از آنکه می تواند به عنوان یک وسیله دکوراتیو شناخته شود از مزایای بسیار دیگری نیز برخوردار خواهد بود. در وهله اول داشتن آینه و کنسول امکان استفاده از سطوح بیشتری در خانه را برایتان مهیا می سازد. این یعنی اگر شما وسایل تزئینی و دکوراتیوی دارید که نمی دانید باید آنها را در کجا بگذارید، استفاده از کنسول، سطحی قابل استفاده را به شما ارائه خواهد داد. در کنار این، اگر میز کنسول شما از کمد و یا کشو نیز برخوردار باشد، استفاده شما به مراتب هوشمندانه تر نیز خواهد بود، چرا که می توانید فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید و وسایل و ظروف خود را در آنها قرار دهید. استفاده از آینه و کنسول در کنار هم در دکوراسیون منزل می تواند زیبایی و جلوه به مراتب بیشتری را در خانه شما به وجود آورد.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

قهوه ای

گارانتی

1 سال

تکنولوژی ساخت

تعداد درب

سه درب

تعداد کشو

نوع میز

چهار پایه

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۲۹,۸۵۰,۰۰۰ تومان