آینه کنسول سه درب سفید مدل آوین 144

آماده ارسال

خرید محصول آینه کنسول سه درب سفید مدل آوین 144

قیمت: تماس بگیرید

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مشخصات آینه کنسول سه درب سفید مدل آوین 144

آینه کنسول سه درب سفید آوین مدلی فوق اعاده جذاب می باشد که دل تمام عروس خانم ها را ربوده است. این کنسول دارای رنگی خیلی خاص و زیبا می باشد که به انواع سبک دکوراسیون ها ست می شود. میز کنسول سفید آوین داری سه درب جادار و بزرگ می باشد که شما می توانید از آن برای گذاشتن ظروف تزئینی و یا به عنوان جا کفشی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم مقاله کاربرد های پرطرفدار آینه و میز کنسول را بخوانید. میز کنسول دارای 4 پایه بسیار محکم می باشد . سطح درب ها و میز دارای شیار هایی زیبا می باشد که رنگ آن را خاص کرده است. به همراه این کنسول یک آینه بیضی با حاشیه های ام دی افی ارائه می شود که آن را زیبا تر کرده است. جنس این میز کنسول ام دی اف می باشد و در رنگ هاس متنوعی قابل سفارش است.

محصول پیشنهادی کاخ عروس: شما می توانید انواع شمعدان های فانتزی و آباژورهای رومیزی را با این ست ترکیب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

نقش میز کنسول سفید در منزل عروس

  • امروزه اکثر  عروس خانم ها ترجیح می‌دهند اشیا و لوازم خانه خود را کاملا ساده و مینیمال انتخاب کنند و از تجملات دوری می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، یک میز کنسول ساده همراه با فضایی برای قرار گرفتن چند گلدان و کتاب، بهترین انتخاب ممکن را برای حفظ سادگی برایتان رقم می‌زند.
  • از میز کنسول سه درب سفید در جای جای خانه می‌توان استفاده کرد. قرار دادن یک میز کنسول در بخش ورودی خانه یا راهرو فضای خالی را به بهترین شکل ممکن برایتان پر می‌کند. حتی می‌توانید از این میز کنسول که نوعی جا کفشی هم به‌حساب می‌آید استفاده کنید.
  • اگر از میز کنسول برای بخش پذیرایی و حال خانه خود استفاده می‌کنید حتما به هماهنگی آن با دیگر لوازم خانه خود دقت کنید. با توجه به استفاده‌ای که می‌خواهید از آن بکنید می‌توانید از میان انواع میز کنسول های کمد دار، کشودار، قفسه‌ای و یا طبقه طبقه بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید. و مهم‌تر از همه به فضایی که برای قرار گیری میز در اختیار دارید توجه کنید.
مشخصات

مشخصات

رنگبندی

استخوانی, سفارشی, سفید, طلایی, طوسی

جنس بدنه

گارانتی

1 سال

تکنولوژی ساخت

تعداد درب

سه درب

نوع قاب آینه

بیضی

نوع میز

چهار پایه

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تماس بگیرید