شمعدان چینی جدید پارلا P161

دسته: 0 از 5 برند: ظهور
آماده ارسال


خرید محصول شمعدان چینی جدید پارلا P161

قیمت: ۱,۹۷۰,۰۰۰ تومان

موجودی:فقط 2 عدد در انبار موجود است

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

شمعدان چینی جدید پارلا P161

شمعدان چینی جدید پارلا P161

توضیحات

شمعدان چینی جدید پارلا P161

در بین اکسسوری‌ دکوراسیون منزل، انواع شمعدان ها جزو لوازم پرفروشی هستند که در همه ‌قیمتی پیدا می‌شود و هر کسی با هر بودجه‌ای می‌تواند انتخاب خاص خودش را داشته باشد.

ازجمله دلایل محبوبیت شمعدان در بین اکسسوری‌های منزل می‌توان به قابلیت این وسیله در ایجاد فضایی گرم و دلنشین اشاره کرد؛ شمعدان‌ها همراه با شمع های لاکچری یا کلاسیک می‌توانند، درصورتی‌که درست انتخاب و استفاده شوند، هر فضای بی‌روح و دل‌مرده‌ای را به نما بیاورند. برای خرید انواع مدل های شمعدان گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید و می‌توانید از بین آن ها مدل های مختلفی را انتخاب کنید.

مشخصات شمعدان چینی جدید پارلا P161

شمعدان چینی جدید پارلا P161 با ارتفاع 50 سانتی متر و به صورت جفت می باشد. طرح های روی شمعدان به گونه ای است که با همه آینه ها به راحتی ست می شود. نقش و نگار این شمعدان بسیار زیبا بوده و منگوله های نصب شده روی آن بر زیبایی اش افزوده است. جنس این شمعدان ازکریستال بوده و بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون منزل میباشد. و نکته ای که حائز اهمیت است محل قرار گیری شمعدان می باشد که ما در ادامه چند نمونه چیدمان شمعدان را توضیح خواهیم داد ، پس با ما همراه باشید.

چیدمان شمعدان در منزل

بر روی میزناهارخوری

چنانچه میزناهارخوری شما کوچک می باشد بهتر است از انواع شمعدان مدل چند شعله ای با ارتفاع بلند استفاده کنید منتها اگر میز هشت یا دوازده نفره دارید از دو شمعدان همسان را به صورت قرینه در طرف میز قراردهید.

تزئین شومینه

به صورت ناخودآگاه شومینه همه نظرها را به سوی خود جلب میکند و بنابراین تزئین همچین فضایی بسیار تاثیرگذار می باشد. بنابراین خیلی بهتر میشود که در این قسمت از خانه نیز از شمع و شمعدانها استفاده کنید.

بر روی میز کنسول

چنانچه یک جفت شمعدان به همراه آینه را بر روی میزکنسول خود قرار دهید چیدمانی قرینه شکل میگیرد و انعکاس شمع بر آینه باعث زیادتر نشان دادن نور میشود و فضای خانه بزرگتر نمایش داده میشود.

هنگام خرید انواع شمعدان ها توجه کنید که:

  • نوع شمع و شمعدان باید به هم بخورداول باید ببینید که اصلا برای چه نوع شمعی دنبال شمعدان می‌گردید، چون هر نوع شمعی به هر نوع شمعدانی که نمی‌خورد! مثلا، برای شمع‌های قطوری که زود می‌سوزند و زیاد چکه می‌کنند، شمعدان‌های لبه‌بلند بهترند، یا مثلا شمعدان‌های قلمی با شمع بدون چکه خوش‌مصرف‌ترند.
  • نسبت سایز شمع و شمعدان باید متناسب باشدسایز شمع و شمعدان باید به هم بخورد، پس الّابختکی انتخاب نکنید؛ مثلا، برای شمع‌های ریزنقش دنبال ظروف خیلی حجیم نباشید. درمورد به‌خصوص شمع‌های قلمی به سایز دهانه شمعدان حتما دقت کنید. نیم‌نگاهی به هماهنگی ارتفاع شمع و شمعدان هم داشته باشید؛ مثلا، شمعدان‌های قلمی هرگز نباید از ارتفاع خود شمع بلندتر باشند. اندازه دقیق شمع یا شمعدان‌‌تان را که بدانید، انتخاب شمع مناسب برای شمعدان و شمعدان مناسب برای هر شمعی کار سختی نیست.
  • جنس جا شمعی را نیز ملاک قرار دهید. به اولین موردی که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار دهید جنس استفاده شده در جا شمعی می باشد و با توضیحاتی که در بالا در مورد انواع مدل ها به شما گفته شد شما می توانید بر اساس سلیقه و دکوراسیون منزل خود شمعدانی مورد نظر را انتخاب کنید و از آن در زمان های مناسب استفاده کنید.
  • وزن مناسب جا شمعی چگونه باشد. مورد مهم دیگری که در هنگام انتخاب جا شمعی باید به آن دقت کنید وزن مناسب شمعدانی می باشد سعی کنید محصولی را انتخاب و خریداری کنید که دارای وزنی متعادل و سبک باشد تا در هنگام جا بجایی شما را دچار مشکل نکند.

شمعدانما را در اینستاگرام دنبال کنید .

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۱,۹۷۰,۰۰۰ تومان