میز تلویزیون برنز کوب چوبی 45

دسته: 0 از 5
آماده ارسال

خرید محصول میز تلویزیون برنز کوب چوبی 45

قیمت: ۲۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مشخصات میز تلویزیون برنز کوب چوبی 45

میز تلویزیون برنز کوب یکی از خاص و جذاب ترین  مدل های فروشگاه اینترنتی کاخ عروس می باشد که بسیار مناسب سبک دکوراسیون سلطنتی می باشد. میز تی وی بسیار زیبا برنز کوب دارای یک کشو و 4 درب منحصر به فرد می باشد که از آن ها می توانید به طور بهینه استفاده کنید. این میز زیبا با طرح شاخه های گل که از جنس برنز می باشد تزئیین شده است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید متوجه برنزکوبی های زیبا در برخی از قسمت های میز می شوید. این میز تلویزیون از ترکیب چوب راش و ام دی اف ساخته شده است. برای میز تلویزیون برنزکوب از روکش کاوازینکو استفاده شده است زیرا این روکش دارای کیفیت و شفافیت بالایی می باشد که می تواند مدل مورد نظر را زیباتر کند.

محصول پیشنهادی کاخ عروس: شما می توانید ویترین و میز کنسول آن را از وبسایت کاخ عروس خریدار نمایید.

برنز چیست؟

 برنز ترکیب مس با عناصر دیگری غیر از روی) همچون قلع، آلومینیوم، منگنز و فسفر) ساخته می‌شود.برنزخواص مطلوبی مثل سختی، استحکام و مقاومت در برابر فرسایش و خوردگی دارد. برنز تقریبا رنگ متمایل به قرمز دارد. ازکاربردهای آلیاژ برنز این است که در وسایل و ابزارهای سوارکاری، وسایل تزیینی مثل مجسمه و میز تلویزیون ها و کنسول ها و انواع ظروف پذیرایی استفاده می‌شود.

روکش چوبی چیست؟

در صنعت چوب، منظور از روکش، برش های نازک چوب و گاهی اوقات پوست است که معمولا نازک تر از 3 میلی متر (1/8 اینچ) هستند. این لایه های نازک بر روی پانل اصلی (معمولا چوب ماسیو،ام دی اف،تخته خرده چوب یا تخته فیبر با دانسیته متوسط) چسبانده می شوند. به این ترتیب سطح صاف و مسطحی در پانل هایی مانند درب ها، صفحات چوبی، انواع میزها، کابینت ها، کفپوش های پارکتی و اجزای مبلمان ایجاد می شود. از روکش ها برای مصارف تزئینی نیز استفاده می شود. میز تلویزیون برنزکوب نیز دارای روکش چوب طبیعی می باشد.

مطلب پیشنهادی

روکش چوب چیست؟ معرفی انواع آن

راه تشخیص برنز و برنج اصلی|چه آینه شمعدونی بخرم که اصل باشه؟

مشخصات

مشخصات

گارانتی

1 سال

تکنولوژی ساخت

تعداد کشو

تعداد درب

چهار درب

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۲۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان