گلدان قلم زنی جدید طرح گلبرگ کد 102

اورجینال
کاخ عروس

گلدان قلمزنی

دسته: 4.5 از 5 2فروش موفق
ارسال از 6 روز کاری

زمان آماده سازی و ارسال محصول


خرید محصول گلدان قلم زنی جدید طرح گلبرگ کد 102

قیمت: ۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

موجودی:فقط 1 عدد در انبار موجود است

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

گلدان قلم زنی جدید طرح گلبرگ کد 102

گلدان قلم زنی جدید برنجی به خاطر ویژگی‌های منحصر به فردش، جایگاه خاص و باارزشی در صنعت دکور و مجسمه‌سازی دارد. گلدان قلم زنی دارای قلم کاری خاصی است. به همین دلیل به راحتی با هر مدل آینه و شمعدان قلم زنی ست می شود. سبک کنده کاری این گلدان زیبا برگرفته از هنر صنایع دست اصفهان می باشد. هنر قلم زنی اصفهان که از هزاران سال قبل از میلاد مسیح تاکنون رواج داشته، به دلیل زیبایی و ماندگاری بسیار زیبا، استفاده به عنوان وسایل تزئینی و مصرفی و همچنین قیمت بسیار مناسب در نزد ایرانیان و هنرمندان محبوبیت بسیار زیادی دارد و یکی از صنایع دستی صادراتی کشور نیز محسوب می شود.

ویژگی های گلدان قلم زنی جدید طرح گلبرگ

ارتفاع گلدان قلم زنی جدید بسیار زیبا 11 سانتی متر می باشد. جنس گلدان قلمزنی طرح گلبرگ،آلیاژ برنج با آبکاری نقره می باشد. فلز برنج به خاطر ویژگی‌های منحصر به فردش، جایگاه خاص و باارزشی در صنعت دکور و مجسمه‌سازی دارد. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نقوش گل های قلمزنی شده روی گلدان قلمزنی، بسیار ظریف و هنرمندانه طراحی و ساخته شده است. حاشیه بالای گلدان قلمزنی،از گل هایی ظریف و با 5 تا گلبرگ زیبا قلم زنی شده است. کل ظاهری این گلدان قلمزنی به شکل حرفه ای قوس داده شده است.

گلدان قلمزنی

 

مطلب مرتبط: راه های تشخیص برنز و برنج اصل

کاربرد گلدان قلم زنی برنجی

گلدان قلم زنی جدید برای میز، دکور و کتابخانه مناسب می‌باشد. پیشنهاد می شود برای تمیز کردن این محصول از دستمال یا چوپ پر استفاده شود. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گلدان قلمزنی طرح گلبرگ،در کنار این آینه شمعدان قلمزنی،دکور زیبایی برای دکوراسیون منزل عروس خانم ها می باشد.علاقمندان به هنر قلمزنی می‌توانند گزینه‌های متفاوتی برای هماهنگی بین فضاهای گوناگون مثل میزهای عسلی، اپن آشپزخانه، کنار سالن و غیره نیز داشته باشند.

آینه شمعدان و گلدان قلم زنی جدید
آینه شمعدان و گلدان قلم زنی جدید

مطالب پیشنهادی: ویژگی های دکوراسیون منزل

مشخصات

مشخصاتگلدان قلمزنی

گارانتی

1 سال

نظرات
در مورد این کالا نظر بدهید:

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان